bieski napisał(a):Aso twierdzi ze miedzy Dexelia 10w40 a 5W30 dużych różnic nie ma.
nie tutaj... zapraszam tam:
viewforum.php?f=329
www.mazdaspeed.pl
bieski napisał(a):Aso twierdzi ze miedzy Dexelia 10w40 a 5W30 dużych różnic nie ma.
mucha2005 napisał(a):U mnie przyczyną mogło być zaniedbanie przez poprzedniego właściciela wymiany oleju co mogło spowodować zapieczenie się pierścieni na 2 cylindrze,ale jak wcześniej napisałem jestem w fazie testów auta,wiec na pewno się pochwalę co do skutku tych zabiegów
taryfa84 napisał(a):sprawdziłem wszystkie płyny i olej był na pół miarki na bagnecie
taryfa84 napisał(a):no i w droge...jazda od 100km/h do 200km/h ,jakieś 1760km
taryfa84 napisał(a):Przeglądałem forum i wyczytałem gdzieś, że Japońskie samochody nie lubią Castrola i nie powinno sie lać tego oleju do nich, wiec i tak i tak musiałem olej zakupić, bo sucho, postanowiłem udać sie za radą.
Wojtek napisał(a):na tej podstawie... to powiem, ze masz problem... i zmiana na "inny" olej tego nie uleczy...
ale mam nadzieje, ze sie myle...
Wojtek napisał(a): ps. prosze, uzywaj znakow interpunkcyjnych...
taryfa84 napisał(a):robota na 2-3 dni koszt: i tu załamka...500 funtów (razy średnio przyjmując że funt chodzi po 5zł to 2500zł)
taryfa84 napisał(a):I teraz nie wiem co robić
Wojtek napisał(a):jezeli mieszkasz w UK (a widze, ze tak), to nie masz prawa liczyc...
1 GBP = 5 PLN, a 1 GBP to tak jak 1 PLN...
czyli dla ciebie to kwota jak 500 PLN... czyli zarobek 2 tygodni... w UK
Wojtek napisał(a):jak naprawisz, to wiesz co masz.... ale z drugiej strony to Twoje autko jest warte... niewiele... mozesz je wymienic na PX w ASO... a 500 GBP traktowac jako wplate na depozyt
wybor nalezy do ciebie
Wojtek napisał(a):ps. bardzo tanio masz policzone... same czesci sobie policz...
ps2 glowica musi isc do sprawdzenia... ale zrobisz jak chcesz...
Wojtek napisał(a):jezeli mieszkasz w UK (a widze, ze tak), to nie masz prawa liczyc...
1 GBP = 5 PLN, a 1 GBP to tak jak 1 PLN...
czyli dla ciebie to kwota jak 500 PLN... czyli zarobek 2 tygodni... w UK
taryfa84 napisał(a):No auto jest troszke warte jakies 3000 funtow, w pelni serwisowane z malym przebiegiem.
taryfa84 napisał(a):obecnie na liczniku mam 75500 mil)
taryfa84 napisał(a):Czy po naprawie moze sie rozpierniczyc znowu?
Wojtek napisał(a):z przykroscia musze cie sprowadzic na ziemie... Twoje auto moze jest warte 1000 do 1500 GBP
http://www.autotrader.co.uk/search/used ... ce-to/4000
ps. ludzie kupuja roczniki 2007 za ponizej 3000 GBP...
taryfa84 napisał(a):Czy po naprawie moze sie rozpierniczyc znowu?
Wojtek napisał(a):jak naprawisz porzadnie, to bedzie OK, a jak tak jak napisales, to moze okazac sie, ze nadal olej znika...
bo (jak juz napisalem wczesniej) kompresja spada tez po przez nieszczelne zawory... a co z ich uszczelniaczami?
Wojtek napisał(a):ps. moze odwiedzisz UK watek w MazdaSpeed na obczyznie?
taryfa84 napisał(a):EDIT Mam pytanie odnośnie Kompresji na cylindrach: Jakie wartości wskazują że jest ok a poniżej jakich powinienem sie martwić? Wielka prośba o podanie prawidłowego i nieprawidłowego ciśnienia
lowi85 napisał(a):"Pankuba"
Pankuba napisał(a):Norma kompresji dla tego benzyniaka: od jakichś 12 do ok. 17 kG/cm3 dla każdego cylindra, przy czym różnica pomiędzy cylindrami nie powinna przekraczać 2 kG/cm3.
taryfa84 napisał(a):Szukajac po Calej Anglii to nawet za 800 funi mozna kupic, u mnie w regionie (Dorset) chodza od 2000 do 3500 funi a watpie zeby ktos np: z Bournemouth jechal az do Szkocji zeby kupic auto za 900 funtow.
taryfa84 napisał(a):Tak wiec ta japonska precyzja troche mnie zawiodla
Wojtek napisał(a):co do brania oleju w 2.0 ... nie jest to nagminne, jak to okresliles... dobrze traktowany silnik nie ma prawa brac oleju.
niestety, w zyciu wyglada to troszke inaczej...
waxain napisał(a):pozostaje mi już chyba tylko dalsza obserwacja zużycia...
taryfa84 napisał(a):1szy test: Wykręcenie wszystkich świec z silnika i sprawdzanie po kolei (my zaczęliśmy od lewej strony idąc w prawą) i kręcenie (dla mało kumatych kręcenie – tak jak odpalamy auto ale nie chce odpalić i trzymamy do max 10-12 sekund)
Wyniki:
1szy – 10,5-11
2gi – 10,5-11
3ci – 10,5-11
4rty – 6,5-7
taryfa84 napisał(a):wyszlo ze pomiar u mojej madzi nadaje sie do
taryfa84 napisał(a):Prawidlowy pomiar kompresji powinien byc tak jak robilismy w tescie numer 1
taryfa84 napisał(a):Wyniki:
1szy – 10,5-11
2gi – 10,5-11
3ci – 10,5-11
4rty – 6,5-7
Pankuba napisał(a):Norma kompresji dla tego benzyniaka: od jakichś 12 do ok. 17 kG/cm3 dla każdego cylindra, przy czym różnica pomiędzy cylindrami nie powinna przekraczać 2 kG/cm3.
taryfa84 napisał(a):No i musze jechac znowu na pomiar
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6