Dotrysk w M6
zrobilem to profilaktycznie – u mnie skrzynia chodzi ok oraz plyn nie ma zabrudzen – nie ma zadnych szarpan itd...
w zimie trzeba chwilke odczekac przed jazda – ale tak zalecaja robic z kazdym automatem – im wiekszy mroz tym wiecej odczekac – wtedy szarpan nie powinno byc w cale
natomiast powoli przymierzam sie do zmiany oleju i filtra w skrzyni – moze w tym roku zmienie – mam przejechane 33 k mil
w zimie trzeba chwilke odczekac przed jazda – ale tak zalecaja robic z kazdym automatem – im wiekszy mroz tym wiecej odczekac – wtedy szarpan nie powinno byc w cale
natomiast powoli przymierzam sie do zmiany oleju i filtra w skrzyni – moze w tym roku zmienie – mam przejechane 33 k mil
- Od: 29 lip 2008, 10:18
- Posty: 113
- Auto: M6 2.3 AUT US 07' LPG
Dla wszystkich głodnych wiedzy o sterowaniu wtryskiwaczami polecam stronkę:
http://www.stealth316.com/2-fuelinjection.htm
Podejrzewam ze w M6 3.0 wtrysk jest sekwencyjny (podczas pracy normalnej) a podczas przyspieszania następuje tzw. wzbogacanie mieszanki poprzez wtrysk jednoczesny do wszystkich cyl – jest to ładnie opisane w pow. www.
ale aby być pewien najlepiej by było zobaczyć zarejestrowane przebiegi oscyloskopem ze wszystkich wtrysków – tu prośba do Topaz'a o udostępnienie pomiarów
http://www.stealth316.com/2-fuelinjection.htm
Podejrzewam ze w M6 3.0 wtrysk jest sekwencyjny (podczas pracy normalnej) a podczas przyspieszania następuje tzw. wzbogacanie mieszanki poprzez wtrysk jednoczesny do wszystkich cyl – jest to ładnie opisane w pow. www.
ale aby być pewien najlepiej by było zobaczyć zarejestrowane przebiegi oscyloskopem ze wszystkich wtrysków – tu prośba do Topaz'a o udostępnienie pomiarów
- Od: 9 lut 2007, 04:48
- Posty: 85
- Skąd: Kraków
- Auto: M6 Sport Wagon 3.0 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6