trzeba się dobrze zastanowić jaki jest sens cytowania i odpowiadania koledze po 20-tu miesiącach
żeby to jeszcze zawierało w sobie coś oprócz kąśliwej uwagi.....
nie odpala – błąd czujnika położenia wału
Witam a wiec mam problem z odpaleniem mazdy problem jest z czujnikiem walka rozrządu po odlaczeniu auto odpala gdy jets podlaczony nie .. auto było podlaczane pod komputer wyskakuje blad teg wlasnie czujnika mchanik powiedział ze może to być klin na kole.. po rozebraniu okazało się ze klin jest w porządku jaka może być inna przyczyna tego..
- Od: 28 lut 2015, 12:34
- Posty: 6
- Skąd: Słubice/Frankfurt nad Odra
- Auto: MAzda 6 2.0 diesel 89 kw 2003
albo czujnik wałka , lub przestawiony rozrząd wystarczy o 1 ząbek p, że się przestawi i już nie odpali na podpiętym czujniku . A jak odpalasz na zdjętym przewodzie to chodzi normalnie czy klekocze?Jeżeli klekocze to na 99 przestawiony rozrząd miałem już kilka takich przypadków .
Wlasnie nic nie klekocze tylko trochę dluzej zajmuje mu odpalenie wydaje mi się ze to może być czujnik walka korbowego ale nie wiem dokładnie gdzie on się znajduje jakby moglby ktoś podeslac zdjecie jak do niego dojść albo mniej więcej opisac gdzie się znajduje bylbym wdzięczny
- Od: 28 lut 2015, 12:34
- Posty: 6
- Skąd: Słubice/Frankfurt nad Odra
- Auto: MAzda 6 2.0 diesel 89 kw 2003
czujnik położenia wału , żeby wymienić trzeba zdjąć pasek klinowy odkręcić koło pasowe i zdjąć osłonę rozrządu i dopiero będzie widoczny , mowa tu o silniku RF5C chyba , że rf7J tam jest na skrzyni biegów
WItam mam takie ptanie jak ja mam sprawdzić czy to ten czujnik wlasnie nie działa ? czy może być to jeszcze cos innego te czujniki trochę kosztują a już 1 upiłem i okzaalo się ze nie potrzebnie
- Od: 28 lut 2015, 12:34
- Posty: 6
- Skąd: Słubice/Frankfurt nad Odra
- Auto: MAzda 6 2.0 diesel 89 kw 2003
Witam.
Po wielu bolączkach, problemach, wszelkiej diagnostyce odnalazłem błąd P0018. Jak wiadomo jest to błąd z czujnikiem położenia wału który u mnie znajduje się w skrzyni biegów – czy tak jest ?
Niekiedy słychać stuki w okolicach skrzyni na wolnych obrotach a nie kiedy przy odpalaniu, dźwięk podobny do uderzenia metal o metal.
(Błąd pokazuje mi w scanmaster a nie pokazuje w forscanie.)
Moje pytanie jest takie. Jeśli mam np. coś nie tak z dwumasą to będą złe wskazania
na owym czujniku ? BĘDĄ.
Czy 2M ma coś wspólnego z problemem nie równej pracy silnika? MA
Autko odpala normalnie, ma prawidłową moc, nie kopci itp itd.
Czy ktoś mógłby podać paramentry owego czujnika do mojej mazdy? Czy da się go jakoś sprawdzić w forscanie lub miernikiem?
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Po wielu bolączkach, problemach, wszelkiej diagnostyce odnalazłem błąd P0018. Jak wiadomo jest to błąd z czujnikiem położenia wału który u mnie znajduje się w skrzyni biegów – czy tak jest ?
Niekiedy słychać stuki w okolicach skrzyni na wolnych obrotach a nie kiedy przy odpalaniu, dźwięk podobny do uderzenia metal o metal.
(Błąd pokazuje mi w scanmaster a nie pokazuje w forscanie.)
Moje pytanie jest takie. Jeśli mam np. coś nie tak z dwumasą to będą złe wskazania
na owym czujniku ? BĘDĄ.
Czy 2M ma coś wspólnego z problemem nie równej pracy silnika? MA
Autko odpala normalnie, ma prawidłową moc, nie kopci itp itd.
Czy ktoś mógłby podać paramentry owego czujnika do mojej mazdy? Czy da się go jakoś sprawdzić w forscanie lub miernikiem?
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Witam, mam podobny problem, mazda 3 1.6 diesel umarła, w którym miejsce mogę odpiąć czujnik wałka rozrządu, aby sprawdzić czy zapali:
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6