Kontrolka procesu wypalania filtra DPF – how to?

Znalazłem w sieci narzedzie diagnostyczne do mazdy i forda,co o nim myslicie?
http://www.ecplaza.net/trademall/78391/ ... .html#none
http://www.ecplaza.net/trademall/78391/ ... .html#none
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
Greguk napisał(a):Znalazłem w sieci narzedzie diagnostyczne do mazdy i forda,co o nim myslicie?
http://www.ecplaza.net/trademall/78391/ ... .html#none
Jaksa napisał(a):Chinole wszystko podrobią ale w tym przypadku nie dali rady diabelek
Fakt ....krzych napisał(a):Tylko kto zapewni upgrady softu
krzych napisał(a):a slyszalem ze to nawet dziala, wiec no problem
Riki napisał(a):krzych napisał(a):a slyszalem ze to nawet dziala, wiec no problem
Nie jest to wcale takie "no problem" Panie Krzychu..... jak ktoś lubi mieć własny tester w domu z napisem Made in China to polecam kupić jakiegoś VAG-a.... tam too jeeeeeszcze jakoś działa, ale też nie zawsze
gorylla napisał(a):muszę przyznać, że obserwowanie wypaleń jest trochę wciągające. Coś jak taka mała pasja. Zaraziła się nią nawet moja rodzina, bo mamy obecnie małe wyścigi, kto pierwszy przyuważy wypalanie. Wiem, że trochę trąca to paranoją, czy obsesją, bo normalnie tego nie da się wytłumaczyć, ale tak nam się porobiło.
I to sie zgadza.Charlie 6 napisał(a):Tak sobie myślę że proces wypalania filtra DPF musi być inicjowany przez komputer
Tu akurat jestes w bledzie pompa pracuje caly czas Jej zadaniem jest tylko utrzymywanie odpowiedniego cisnienia w szynie common rail. Zwiekszenie ilosci paliwa odbywa sie za pomoca wytryskiwaczyCharlie 6 napisał(a):musi zacząć pracować pompa wykonująca dodatkowe wtryski paliwa do układu wydechowego
Charlie 6 napisał(a):Te sygnały możnaby było przechwycić i spróbować podłączyć jakąś kontrolkę w postaci diody świecącej
Nie bardzo, nawet tylko teoretyzujac, jakos sie to nie chce trzymac w caloscigorylla napisał(a):Pomysł jest co do zasady przedni
maxkls napisał(a):Jak chcialbys wychwycic sygnal mierzony w milisekundach? I czy ktokolwiek
zadal sobie trud sprawdzenia jakim napieciem sa taktowane wtryskiwacze?
maxkls napisał(a):Charlie 6 napisał:
Te sygnały możnaby było przechwycić i spróbować podłączyć jakąś kontrolkę w postaci diody świecącej
Jak chcialbys wychwycic sygnal mierzony w milisekundach? I czy ktokolwiek zadal sobie trud sprawdzenia jakim napieciem sa taktowane wtryskiwacze?
Charlie 6 napisał(a):skoro ten sygnał jest w stanie uruchomić jakiś sterownik, który spowoduje, inną niż standardowa, pracę pompy
MasterB napisał(a):Jedna kontrolka, 3 kolory – genialne w swej prostocie
During regeneration, the green DPF indicator is lit
Charlie 6 napisał(a):zgodzisz się ze mną, że skoro ten sygnał jest w stanie uruchomić jakiś sterownik, który spowoduje, inną niż standardowa, pracę pompy
mcbeth napisał(a):Pompa pracuje zawsze 'standardowo'. To wtryski są inaczej sterowane.
Sensowne podejście to spróbować, czy ECU ma jakiś status wskazujący trwanie cyklu wypalania DPF-a.
MasterB napisał(a):Czyli da się...