Strona 1 z 1

Gaśnięcie silnika po odpaleniu przy niskich temperaturach.

PostNapisane: 13 gru 2009, 21:54
przez prmo_j23
Witam, moja Madzia po odpaleniu przy niksich temeraturach po chwili gaśnie. Odpala jakby na 2 lub trzy cylindry i gaśnie. Od pewnego czasu pojawiał się również problem z równą pracą po odpaleniu zimnego silnika ale nie zagłębiałem się w ten problem gdyż nierówna praca i trzęsienie silnikiem ustawało po przegazowaniu powyżej 2000 obr. Wcześniej brałem pod uwagę uszkodzony wtryskiwacz ale teraz gdy silnik gaśnie zacząłem podejrzewać zawór SCV w pompie. Chociaż z tego co czytam to częściej objawia się on gaśnięciem podczas jazdy i to chyba bez względu na temperaturę otoczenia i silnika. Koleś w serwisie telefonicznie mowił coś też o jakimś zaworku na listwie wtryskowej który możnaby przeczyścić. W związku z tym chciałbym się was zapytać czy coś wiecie o tym zaworku na listwie lub może macie jakies sugestie co do problemu z moim samochodem? Bardzo proszę o pomoc.

PostNapisane: 14 gru 2009, 11:42
przez esikx35
a w jakiej to mazdzie i w jakim silniku (w opisie masz 3 różne)?
objawy brzmią jak SCV w 2.0 diesel w m6 – u mnie na zimnym gasł, obroty były nierównomierne – na rozgrzanym nic się nie działo. Po wymianie SCV wszystko jest super. Zawór 590, wymiana 80pln

PostNapisane: 14 gru 2009, 12:03
przez Grzyby
gszostak napisał(a):a w jakiej to mazdzie i w jakim silniku (w opisie masz 3 różne)?

temat chyba ważniejszy niż podpis :) A w temacie jest aż za jasno podane :P

PostNapisane: 14 gru 2009, 17:33
przez esikx35
Grzyby napisał(a):
gszostak napisał(a):a w jakiej to mazdzie i w jakim silniku (w opisie masz 3 różne)?

temat chyba ważniejszy niż podpis :) A w temacie jest aż za jasno podane :P

no tak <glupek2>
ale pozostała część mojej odpowiedzi jak najbardziej adekwatna do pytania – miałem ten sam problem, 2 tygodnie temu zmieniłem SCV (miałem wadliwą serię 006) i teraz wszystko jest ok – na 99% będzie to samo