Urwany korbowód

na podstawie mojej obserwacji..
polecam wszystkim, ktorzy odrecaja miske oleju w celu
m.in. jej oczyszczenia, aby:
dokrecic sruby mocujace korbowody lub najlepiej wszystkie!
oczywiscie odpowiednim momentem, jak fabryka zaleca!!!
powod:
widzialem juz dwa silniki M3 i M6 diesel,
gdzie sruby sie poluznily i potem urwaly,
co spowodowalo kpl. uszkodzenie silnikow
optymalnie jest wkrecic je na specjalny klej do gwintow...
E.
polecam wszystkim, ktorzy odrecaja miske oleju w celu
m.in. jej oczyszczenia, aby:
dokrecic sruby mocujace korbowody lub najlepiej wszystkie!
oczywiscie odpowiednim momentem, jak fabryka zaleca!!!
powod:
widzialem juz dwa silniki M3 i M6 diesel,
gdzie sruby sie poluznily i potem urwaly,
co spowodowalo kpl. uszkodzenie silnikow
optymalnie jest wkrecic je na specjalny klej do gwintow...
E.