Witam wszystkich na forum. Jestem nowym użytkownikiem Mazdy 6 kombi diesel 121km. Chciałbym podzielić sie pewnymi uwagami. Po wymianie filtra paliwa zauważyłem, że przy prędkości 100 km/h i obrotach 2000, przy tzw.spokojnej jeździe silnik minimalnie, na sekundę zwalnia a później wraca do normy, lub delikatnie przyspiesza. Wrażenie jak przy mijaniu dużego Tira, gdzie trafia się chwilowy opór powietrza. Nie jestem pewien czy ten problem, związany jest z wymianą filtra paliwa, czy te objawy będą nastepstwem czegoś gorszego.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem. Proszę o opinie.
Nierównomierna praca silnika
Strona 1 z 1
Kolego po pierwsze radzę przejrzeć regulamin forum bo zaraz wpadnie tu mod i zrobi z tym tematem porządek, czyli => kosz!
A po drugie musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy zauważyłeś to tylko np. przy włączonej klimatyzacji. Miałem ten sam problem, że odczuwalne były minimalne spowolnienia auta bądź przyspieszenia. Okazało się że klima jest niedobita i na wolnych obrotach bądź podczas jazdy, gdy załączała się sprężarka lub wyłączała, wyraźnie wskaźnik rpm zmieniał swoje położenie. Być może stąd ten problem.
Polecam zapoznać się z tym wątkiem, może on Cię trochę nakieruje:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... imatyzacja
Jeśli problem występuję na wyłączonej klimie to niestety jest to wina raczej czego innego. Wtedy musisz czekać na odpowiedzi fachowców z tego forum, bo ja nic więcej nie pomogę.
Pozdrawiam,
manu.
A po drugie musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy zauważyłeś to tylko np. przy włączonej klimatyzacji. Miałem ten sam problem, że odczuwalne były minimalne spowolnienia auta bądź przyspieszenia. Okazało się że klima jest niedobita i na wolnych obrotach bądź podczas jazdy, gdy załączała się sprężarka lub wyłączała, wyraźnie wskaźnik rpm zmieniał swoje położenie. Być może stąd ten problem.
Polecam zapoznać się z tym wątkiem, może on Cię trochę nakieruje:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... imatyzacja
Jeśli problem występuję na wyłączonej klimie to niestety jest to wina raczej czego innego. Wtedy musisz czekać na odpowiedzi fachowców z tego forum, bo ja nic więcej nie pomogę.
Pozdrawiam,
manu.
- Od: 7 wrz 2008, 02:09
- Posty: 49
- Skąd: wielkopolska
- Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.
Tak jak napisał na początku manu popraw temat, masz na to 24h.
A co do problemu to przy 2000rpm turbina pracuje już pełną prędkością i następuje zmiana jej geometrii (zmiana położenia kierownic). Być może jest problem z ich sterowaniem, ale jeśli chodzi o to to polecam zapoznanie się z poradnikiem i doskonałym tekstem napisanym przez maxkls w wątku Mazda 6 CR
A co do problemu to przy 2000rpm turbina pracuje już pełną prędkością i następuje zmiana jej geometrii (zmiana położenia kierownic). Być może jest problem z ich sterowaniem, ale jeśli chodzi o to to polecam zapoznanie się z poradnikiem i doskonałym tekstem napisanym przez maxkls w wątku Mazda 6 CR
sprawdz filter paliwa,
bo zdarza sie, ze jest on nieszczelny i zasysa powietrze
przez co nie widac plamy ON a silnik nie pracuje optymalnie
(powinno to byc na testerze widoczne, jako spadek cisnienie na przewodach paliwowych...)
E.
bo zdarza sie, ze jest on nieszczelny i zasysa powietrze
przez co nie widac plamy ON a silnik nie pracuje optymalnie
(powinno to byc na testerze widoczne, jako spadek cisnienie na przewodach paliwowych...)
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6