Strona 1 z 1

Błąd P0154 P0150

PostNapisane: 26 mar 2009, 14:17
przez miazga
Witam,

Zacznę od początku ;)

Kilka tygodni temu miałem małą stłuczkę lewa strona z przodu(wymiana reflektora, zdezaka, blotnika ). Przed naprawą zrobiłem około 1000km i było OK. Po odebraniu samochodu z serwisu w Toruniu (nowy serwis) zrobiłem 10km i zapaliły mi sie trzy kontrolki:
– silnik,
– ESP – ta co pokazuje poślizg samochodu,
– zaczął mrygać DPF.
Zatrzymałem samochod, wyłączyłem silnik – DPF zniknął, dwie pozostałe świeciły dalej. Zanim dojechałem do serwisu co kilkanascie kilometrow zapal sie DPF (mrygał). Powtarzałem procedurę i znikał – dwie pozostałe świeciły sie cały czas. W ciągu kilku dni kilka razy kasowali mi błędy na kompie jednak po przejechaniu kilkudziesieciu km kontrolki wracały.
Kody błędów:
C1119
P0154
P0140

Obecnie samochów stoi w serwisie w Toruniu i szukają – serwis jest nowy, nie mają doświadczenia i szukają troche po omacku.

Wiem że sprawdzali sonde lambda i jest OK.

Czy ktoś może znać prawdopodobną przyczynę.
(najprawdopodobniej blacharze coś popsuli tylko nikt nie wie co)

PS.
W przyszłym tygodniu będę w WAWie.
Samochód ma przejechane 88tyś, nigdy nie było żadnych problemów.

PostNapisane: 26 mar 2009, 16:57
przez Krisek
P0154 o2 sensor ??
P0150 o2 snesor ( lambdy ?? )??
C1119 Engine Control System, Engine Speed Signal Line

PostNapisane: 26 mar 2009, 16:59
przez miazga
Dzieki, tylko co to znaczy, w serwisie szukają i nic ;(

Dlaczego to sie stało po naprawie, zbieg okoloczności ?! ;(

PostNapisane: 26 mar 2009, 19:34
przez miazga
witam, mam więcej informacji, wyczaiłem moment pojawiania sie błędów.

Błędy opisane powyżej mogą wyskoczyć po 100m lub 100km. Jeżeli po gwałtownym przyspieszeniu zaczne hamować silnikiem kontrolki sie zapalą. Po wyłączeniu silnika na kilkanaście sekund i odpaleniu ponownie DPF gaśnie i jeżeli nie będę hamował silnikiem (dość trudne) to DPF nie wraca i samochód jeździ normalnie.

Jutro w serwisie będą szukać dalej, jak by ktoś miał jakiś pomysł co to może być to byłoby super.

PostNapisane: 4 kwi 2009, 21:16
przez miazga
Problem rozwiązany.

Okazało sie że uszkodzeniu uległa sonda/sensor tlenu czy coś tam.
Po wymianie zrobiłem ponad 1000km w cyklu mieszanym i wszystko gra jak trzeba.

Pozdro.

Błąd b1300 Video Output A

PostNapisane: 9 wrz 2012, 09:08
przez zlott19
Witam! Czy miał ktoś kiedyś taki błąd?

Błąd b1300 Video Output A


Mazda 6 2.0 Citd 2002r. 121km

Czekam na pomoc

Re: Błąd b1300 Video Output A

PostNapisane: 9 wrz 2012, 09:59
przez goran
Może to: B1300 Power Door Lock Circuit Failure – brak zasilania w obwodzie blokady drzwi, albo coś takiego. źródło: http://www.cdn.dk/mazda6/obd/index.html
pzdr.

Re: Błąd b1300 Video Output A

PostNapisane: 9 wrz 2012, 10:53
przez Wojtek
zlott19 napisał(a):Witam! Czy miał ktoś kiedyś taki błąd?

Błąd b1300 Video Output A


Mazda 6 2.0 Citd 2002r. 121km

Czekam na pomoc

ej... pewnie jakis dziwny skaner diagnostyczny... :shock:

Re: Dziwne błędy na testerze

PostNapisane: 9 wrz 2012, 22:00
przez dobrzyn22
łączę z istniejącym wątkiem