Rozbiegnięcie silnika – winny DPF?
faktem jest, ze mazda wprowadzila modyfikacje oprogramowania,
ktore to ma zapobiec rozbujaniu sie motoru, gdy mu sie tak "zachce"...
poprzez przymkniecie klapy centralnej doplywu powietrza!
a głównym celem forum, tego i raczej każdego,
jest pisanie faktów zgodnych z prawdą, bo nie ma nic irytującego,
jasli dorady nie są poparte wiedzą /tylko przesłankami...
czyli
"nie wiecie nic na temat-> nie piszcie nic, albo idżcie na czatownie..
i nie mam tu w tym poscie absolutnie na mysli wy. kolegi Myjka!
pozdr.
E.
ktore to ma zapobiec rozbujaniu sie motoru, gdy mu sie tak "zachce"...
poprzez przymkniecie klapy centralnej doplywu powietrza!
a głównym celem forum, tego i raczej każdego,
jest pisanie faktów zgodnych z prawdą, bo nie ma nic irytującego,
jasli dorady nie są poparte wiedzą /tylko przesłankami...
czyli
"nie wiecie nic na temat-> nie piszcie nic, albo idżcie na czatownie..
i nie mam tu w tym poscie absolutnie na mysli wy. kolegi Myjka!
pozdr.
E.
Ostatnio edytowano 27 lut 2010, 12:44 przez Enduro, łącznie edytowano 2 razy
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):faktem jest, ze mazda wprowadzila modyfikacje oprogramowania,
ktore to ma zapobiec rozbujaniu sie motoru, gdy mu sie tak "zachce"...
poprzez przymkniecie klapy centralnej doplywu powietrza!
OK, mój faul. Przepraszam zainteresowanych za wprowadzenie w błąd.
Pozdor Myjk
tu SZACUN z mojej strony dal Myjka,
za tw. samokrytycyzm,
bo wymaga on troche więcej cywilnej odwagi,
aby przyznać się do własnego błędu,
co szczegolnie ze strony organów władzy czyli moderatorów
jest trudne, ale jak widać nie wszystkich..!
pozdr.
E.
za tw. samokrytycyzm,
bo wymaga on troche więcej cywilnej odwagi,
aby przyznać się do własnego błędu,
co szczegolnie ze strony organów władzy czyli moderatorów
jest trudne, ale jak widać nie wszystkich..!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Myjk napisał(a):Enduro, masz dostęp do jakiś "dokumentów" z listą co poprawiał ten soft?
Warszawskie ASO, można powiedzieć "dobrze doświadczone", nic nie wie nt. przepustnicy.
nie mam takiej mozliwosci, generalnie z tego powodu, ze nie mialem potrzeby pow. dokumentacje posiadac, bo jezdze przedliftem....
ale popytam, a o sprawie wiem z dobrego- pewnego zrodla
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A propos tematu http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ to chyba Volvo? A tu, ups, BMW http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
Pozdor Myjk
chyba nie kontrolowali stanu oleju w silniku a teraz zrobili oczy jak jeż w nocy podczas wieczornej toalety..
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Myjk napisał(a):Albo jak to w większości wypadków bywa, winne było zajechane turbo.
to tez jest opcja, ale potwierdzajace regule, choc osobiscie spotkalem sie kilkoma z uszkodzeniami turbiny i raczej nieszczelnosc pojawiala sie pomiedzy traktem olejowym a wydechem no a wtedy taka awaria jest niemozliwa...pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
zastanawiam się, czy zatarcie silnika w wyniku jego rozbiegania było by objęte odszkodowaniem z tytułu AUTOCasco. Szkoda nastapiła nieświadomie z przyczyn technicznych auta i użytkownik nie miał bezpośredniego wpływu na nią. Jeżeli auto było serwisowane i ma wszystkie pieczątki. Co prawda otrzymalibyśmy tylko część pieniędzy na nowy silnik (jakieś 65-80% – amortyzacja częsci itp. każda firma liczy inaczej) – ale zawsze to coś.
- Od: 2 lip 2010, 14:29
- Posty: 58
- Skąd: Białystok/Łódź
- Auto: 626 1.8 16V
M3 1.6 Pb
Pewnie trzeba by do rzeczoznawcy wystąpić o potwierdzenie, że uszkodzenie nastąpiło z winy "konstrukcji silnika" i wykazać, że dbało się o auto (co już byłoby skrajnie trudne). Jak znam życie ubezpieczyciel podniósłby, że uszkodzeniu można by zapobiec poprzez zduszenie silnika (na biegu, lub zatkanie dolotu, a wcześniej sprawdzanie poziomu oleju, podzespołów itp.). O odszkodowaniu za rozbiegany silnik nie słyszałem, ale w necie można znaleźć np. http://forumprawne.org/ubezpieczenia/21 ... lnika.html więc jak wyżej.
Pozdor Myjk
no własnie przechodzę ten problem:
viewtopic.php?f=31&t=117140
wątek już zamknięty bo nie znalazłem tego posta . Informacja dla użytkowników którzy maja taką sytuację:
Zadzwoniłem dzisiaj rano do ASO mazdy i wszystko robią w ramach usterki fabrycznej. Wgrywają nowy soft, wymieniają olej i filtry, ustawiają wtryski itp. Jedyny koszt jaki ponoszę to 200 zł laweta do ASO i wymiana oleju jest po mojej stronie z filtrem i samym olejem w cenie 580 zł. Czy w ASO usuwamy usterkę za 780 zł i mamy spokój.
viewtopic.php?f=31&t=117140
wątek już zamknięty bo nie znalazłem tego posta . Informacja dla użytkowników którzy maja taką sytuację:
Zadzwoniłem dzisiaj rano do ASO mazdy i wszystko robią w ramach usterki fabrycznej. Wgrywają nowy soft, wymieniają olej i filtry, ustawiają wtryski itp. Jedyny koszt jaki ponoszę to 200 zł laweta do ASO i wymiana oleju jest po mojej stronie z filtrem i samym olejem w cenie 580 zł. Czy w ASO usuwamy usterkę za 780 zł i mamy spokój.
- Od: 1 mar 2011, 17:51
- Posty: 120
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.
Mam taki przypadek
Ostatnio edytowano 26 kwi 2012, 23:14 przez nieznamsie, łącznie edytowano 2 razy
nieznamsie napisał(a):. Co mogło spowodować awarię, albo gdzie jej dalej szukać?
nieznamsie napisał(a):Podkładki pod wtryskami praktycznie nie istnieją,
Tutaj masz wg mnie odpowiedź. Ciesz się że tylko takie straty.
Skoro motor sie rozkrecil proponuje mimo wszystko rozebrac go i dokladnie sprawdzic wał , panewki i inne podzespoły , przy 6 tys obrotow wtryski a raczej ich koncowki wytapiaja sie , panewki tez mogło obrócic .... "rozkrecanie " silnika spowodowane jest najczesciej zaciąganiem oleju ktory znajduje sie w coolerze a do coolera trafia przez turbine lub uszczelki wtryskow ( a raczej ich brak )
Skoro juz odpalona i nic nie puka lec kolego do kosciola i daj na msze , zaoszczedziles okolo 7 tys zl.
Skoro juz odpalona i nic nie puka lec kolego do kosciola i daj na msze , zaoszczedziles okolo 7 tys zl.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Skoro motor sie rozkrecil proponuje mimo wszystko rozebrac go i dokladnie sprawdzic wał , panewki i inne podzespoły , przy 6 tys obrotow wtryski a raczej ich koncowki wytapiaja sie , panewki tez mogło obrócic .... "rozkrecanie " silnika spowodowane jest najczesciej zaciąganiem oleju ktory znajduje sie w coolerze a do coolera trafia przez turbine lub uszczelki wtryskow ( a raczej ich brak )
Skoro juz odpalona i nic nie puka lec kolego do kosciola i daj na msze, zaoszczedziles okolo 7 tys zl.
No odpala, chodzi ładnie jakby jej się nic nie stało. Obawiam się trochę, że to może być mała bomba. Ale wtryski mi poszły wszystkie. Dwa już mam, brakuje mi jeszcze dwóch
Myjk napisał(a):Jaki przebieg masz na blacie?
około 190 000 km
Dam Wam znać jak ją poskładam i posprawdzam, czy wszystko ok, czy jednak coś w niej siedzi...
Jaksa napisał(a):... lec kolego do kosciola i daj na msze , zaoszczedziles okolo 7 tys zl.
do Częstochowy na kolanach
albo beczkowozem do Lichenia
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam, mam problem otóż jadąs samochodem w pewnym momencie sam zaczoł wchodzić na obroty prawie 5 tyś, po chwili kupa dymu spod maski i z nadmuchów w środku, chciałem zgasić kluczykiem ale nie dało rady, wrzuciłem czwórkę i go zadusiłem, samochód się przewietrzył kupas smrodu i białego dymu była. Zaprowadziłęm samochód do mechanika – diagnoza Turbina ale jak sie okazało turbina sprawna sprawdzana w specjalistów na maszynie. okazało sie że jest paliwo w woleju i stan podskoczył ponad normę co może być tego przyczyną , nie wiecie co mogło się stać. Pozdrawiam i z góry dziękuje
- Od: 19 kwi 2013, 08:13
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6, 2,0 CDTI, 136 KM, 2003 rok, kombi
uważaj na takie cos. Nie radziłbym jezdzić samochodem aż do zrobienia http://www.youtube.com/watch?v=6BsAQhEPxrQ
Przedstawiciel regionalny VOTUM SA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6