gasnący silnik – prawd. zawór SCV, zdjęcia str.4
Objawy: Coraz częstsze gaśnięcie na wolnych obrotach. Bez dodania gazu silnik nie odpala. Po dodaniu gazu przy ok. 2000 obrotów zapala się kontrolka ładowania akumulatora i wody w filtrze paliwa po czym po przekroczeniu 2000 tyś obrotów obie lampki gasną. ( filtr paliwa przeczyszczony ). Przebieg 40 tyś km. Proszę o pomoc....
ps. Mazda=niezawodny samochód
ps. Mazda=niezawodny samochód

), w mietkach cdi zapiekają się wtryski – trzeba czasem "rozłupać" wtrysk albo wyrwać z głowicy, żeby wyszedł, a też padają (i to wcale nie tak rzadko)... Fordowskie delphi padają nawet w granicach 20-50kkm, podobnie jest w KIA (np. carnival), to po prostu zmora – niestety wysokie ciśnienia są trudne w użytkowaniu