Klekotanie zaraz po odpaleniu i przez kilka pierwszych kilometrów.
Witam, z moją Madzią mam następujący problem, mianowicie po odpaleniu zimnego slinika od rana po 2-3 sekundach pracy pojawia sie klekot podobny do starych diesli, po ruszeniu i przez kilkaset metrow klekot jeszcze sie nasila. Pewnego razu zimą zdarzylo mi sie jakby silnik pracowal przez kilka sekund na trzech cylindrach. Moja pierwsza diagnoza to wtryski lub pompa wtryskowa. Stąd moja pytanie czy jest mozliwość ich przeczyszczenia i czy ktos sie spotkał z poprawą po czyszczeniu wtrysków. Czy moze wystarczy jakis specyfik do paliwa? Innych problemów z tym klekotaniem takich jak SCV, bądz dwumasówka nie przewiduje, silniczek po rozgrzaniu chodzi jak pszczoleczka, nie trzesie nie gasnie a obroty na wolnych nawet nie drgną, sprzęgło tez chodzi elegancko i na brak mocy nie moge narzekac. Wiem ze wiele razy opisywano juz problemy z klekotaniem, ale niestety wiekszosc opisywanych problemow nie odpowiada mojemu.
- Od: 8 gru 2007, 18:00
- Posty: 9
- Skąd: KALISZ
- Auto: Mazda 6 GY, 626 GF, 323 BA
a moze poprostu masz zawory do wyregulowania. Jaki masz przebieg??
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
big_slick napisał(a):Musiałem kiedyś zatankować oszukaną Verv
Z tego co wiem nie zaleca sie tankowanie vervy,ultimate itp lepiej lac normalna rope
-
rafael2332
radekbialy napisał(a):a moze poprostu masz zawory do wyregulowania. Jaki masz przebieg??
Przebieg to 90tys. Slyszalem o regulacji zaworów, ale Jaksa powiedzial ze nawet jakby byly na maxa rozregulowane to nie byloby ich slychac.
- Od: 8 gru 2007, 18:00
- Posty: 9
- Skąd: KALISZ
- Auto: Mazda 6 GY, 626 GF, 323 BA
u mnie tez dzwoni ale raczej to zawory typowy taki dzwiek sie wydobywa jak sie troche rozgrzeje to juz cisza wystarczy ze przejade jakies 3km. A CO do paliwa to obecnie jestem w dani wiec co do paliwa to nie moge miec zastrzezen. ja bym zaczol od regulacji zaworów.
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
A kiedy klekocze? Obroty? Postój, jazda i postój czy jazda?prmo_j23 napisał(a):Wiem ze wiele razy opisywano juz problemy z klekotaniem, ale niestety wiekszosc opisywanych problemow nie odpowiada mojemu.
<b>Była madzia 6 TT czyli traktor TOP ;D</>
Proponuję zapoznać się z ostatnimi bojami otiksa z silnikiem pod kapą zaworową – sprawdzić wtryski i zawory.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Właśnie przed kilkoma minutami wróciłem z ASO we Wrocku miałem podobny objaw od trzech miesięcy klekot jakby jeden zawór klepał. Niestety po regulacji zaworów to samo dziś diagnoza z wydrukiem komputerowym zapieczony wtryskiwacz na 3 cylindrze. Zero możliwości kalibracji. Cena części w ASO lepiej nie pytajcie szok. Więc siadam do kompa i szukam używek. Miejmy nadzieję że Ciebie prmo-j23 nie spotka taka diagnoza. Pozdrawiam
ajjk – zapytaj otiksa skąd wziął wtryskiwacze, on ostatnio robił przeróbki silnika "pod gruszą".
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
ajjk napisał(a):Właśnie przed kilkoma minutami wróciłem z ASO we Wrocku miałem podobny objaw od trzech miesięcy klekot jakby jeden zawór klepał. Niestety po regulacji zaworów to samo dziś diagnoza z wydrukiem komputerowym zapieczony wtryskiwacz na 3 cylindrze. Zero możliwości kalibracji. Cena części w ASO lepiej nie pytajcie szok. Więc siadam do kompa i szukam używek. Miejmy nadzieję że Ciebie prmo-j23 nie spotka taka diagnoza. Pozdrawiam
Powiedz mi jaki miałeś przebieg wczoraj byłem w ASO i przy okazji pytałem sie o wtryski jak sie ujawniają kiedy wyjdzie że padną itd.. powiedzieli tylko że bedzie dużo palił albo zacznie strasznie trzaskać i pytałem sie o kalibracje czy sprawdzenie czy dobrze cisną powiedzieli by lepiej guwna nie chytać póki nie śmierdzi.....
MOJA MAZDA http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
NA PJ http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/6/42933
http://www.ath-hinsberger.de – compleet bodykid
Eibach -30mm
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW – SYNCHROCAR Piotr Tarka Żory ul. Fabryczna 1 tel 32 435 90 26
507 144 039 http://www.synchrocar.pl/
ZAPRASZAM NA SERWIS KLIMATYZACJI!!
Blaster7 napisał(a):ajjk napisał(a):Właśnie przed kilkoma minutami wróciłem z ASO we Wrocku miałem podobny objaw od trzech miesięcy klekot jakby jeden zawór klepał. Niestety po regulacji zaworów to samo dziś diagnoza z wydrukiem komputerowym zapieczony wtryskiwacz na 3 cylindrze. Zero możliwości kalibracji. Cena części w ASO lepiej nie pytajcie szok. Więc siadam do kompa i szukam używek. Miejmy nadzieję że Ciebie prmo-j23 nie spotka taka diagnoza. Pozdrawiam
Powiedz mi jaki miałeś przebieg wczoraj byłem w ASO i przy okazji pytałem sie o wtryski jak sie ujawniają kiedy wyjdzie że padną itd.. powiedzieli tylko że bedzie dużo palił albo zacznie strasznie trzaskać i pytałem sie o kalibracje czy sprawdzenie czy dobrze cisną powiedzieli by lepiej guwna nie chytać póki nie śmierdzi.....
Blaster 7 – odpowiadając na twoje pytanie moja madzia ma na liczydle 134 tys. (raczej prawdziwe sprawdziłem w Serwisie w Niemczech gdzie był ostatnio serwisowany i potwierdzili przebieg). Od początku tak jak pisałem klekotał podobnie do zaworu i to głośniej po nagrzaniu. Nie znam się osobiście na diagnostyce jednak goście w aso zrobili mi wydruk analizy na IDS z którego wyraźnie wynika że jeden wtrysk działa zupełnie inaczej i nie daje się ustawić.
mi troszkę klekocze na zimno, ale wystarczy, że odjadę kilkadziesiąt metrów, tak do skrzyzowania i już jest ok. W zimę troszke dłużej. Nie dotykam sie do tego, aż nie padnie.... diesel musi klekotać na zimno, jak po minucie nie ustaje to można się zacząć przejmować
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
IDS nie kłamie , 3 sztuki w Warszawie ( po naszej analizie ) maja ten sam objaw ..... jeden z 4 wtrysków zaciera sie , jezdza obecnie na FORTE zobaczymy co z tego wyniknie .....Rozmawialem z Mabi i .....komplecik wtrysków do M6 to 8,5 tys zł po dłuzszej rozmowie cena spadła do 6.600 za kompletajjk napisał(a):goście w aso zrobili mi wydruk analizy na IDS z którego wyraźnie wynika że jeden wtrysk działa zupełnie inaczej i nie daje się ustawić.

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Czy zazwyczaj ten sam?Jaksa napisał(a):jeden z 4 wtrysków zaciera sie , jezdza obecnie na FORTE
Co to znaczy, że jeżdżą na FORTE?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
U mnie żaden specyfik nie pomógł. Mam pytanie czy jak nr wtrysku wg VIN powinien być u mnie RF5C-13-H50A to tylko taki ponoć są z końcówką B może się w tym orientujecie bo w ASO stwierdzili że jak w katalogu wg win wychodzi numer to tylko taki musi być. Może kolega Jaksa coś wie więcej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6