PS. by xANDy – zmieniłem w końcu temat...
Zwiększone wibracje (rozw. – niedokręcona poduszka silnika)
Witam,w mojej M6 podobno jest zużyte koło zamachowe,objawia się to większymi drganiami niż normalnie pomiędzy 1200 a 1300 obr/min.Czy ktoś wie co sie może stać jeżeli niewymienie go w najbliższym czasie,słyszałem że zacznie klekotac jak traktor nawet na wolnych obrotach. 
PS. by xANDy – zmieniłem w końcu temat...
PS. by xANDy – zmieniłem w końcu temat...
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
Jaki masz przebieg i na ile jest on wiarygodny?
Moim zdaniem zwiekszone wibracje niekorzystnie odbiją się na przeniesieniu napędu i zawieszeniu silnika.
Moim zdaniem zwiekszone wibracje niekorzystnie odbiją się na przeniesieniu napędu i zawieszeniu silnika.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
u mnie tez wibruje i nie wiem z jakiego powodu ,jakiego typu sa to wibracje? czy wystepuja od razu po odpaleniu ,a moze po kilkunastu sek. tak , jak u mnie i czy drga non stop, czy sa momenty,ze drgania ustaja (tez anglik)
- Od: 11 mar 2008, 00:31
- Posty: 13
- Skąd: bradford
- Auto: mazda6 Ts2 2.0d
marta6 napisał(a):Ja tak jeżdżę od pół roku i tak naprawdę do końca nie wiadomo co to jest
A w Twoim przypadku nie pomogło czyszczenie wtrysków?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Mam te same objawy. Przejechalem wlasnie "caly bak" ze srodkiem do czyszczenia wtryskow i jest poprawa. Samochod chodzi ciszej,ale wibracje w zakresie 1100-1300 obr na biegu jalowym nie zniknely do konca. Choc wydaje mi sie,ze sa nieco mniejsze. Duzo zalezy od jakosci paliwa. Mam przeczucie,ze jeden z wtryskow poprostu juz nie domaga...
- Od: 14 sty 2008, 20:09
- Posty: 123
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J
No własnie , moje wtryski byly w Mabi , podobno sa ok ..... od czasu do czasu mam delikatne klekotanie przy 1200 rpm , zalałem tydzien temu srodek do czyszczenia wtrysków e.t.c. ( Forte ) jak dotąd silniczek pracuje równo i cicho , a moze to tylko sugestia ? Wtryski są po kalibracji ( moze to pomogłozoltrix napisał(a):Mam te same obiawy

W Twoim ( jak i w innych przypadkach ) nie sa to wtryski , mysle ze chodzi tutaj o cisnienie w railu lub cos dzieje sie w układzie podcisnieniowym silnika – musze to rozkminic . Sporo mazd ma ten problem ( jezdzę roznymi szóstkami i w co drugiej objaw jest ten sam – dziwne ze klienci nie widza tego problemu.....a moze to " my " wszyscy tu na forum przesadzamymarta6 napisał(a):pomogło na 2 miesiące

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):jezdzę roznymi szóstkami i w co drugiej objaw jest ten sam
ehhh... to ja zostaje jak najdłużej przy DiTD.. klekota w szóstce chyba się trochę boję

Jaksa napisał(a):musze to rozkminic
W takim razie niecierpliwie czekamy na wyniki rozkminiania
Jaksa napisał(a):dziwne ze klienci nie widza tego problemu
Chyba tez wolalbym nie widziec
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
- Od: 14 sty 2008, 20:09
- Posty: 123
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J
lukas27 napisał(a):wlasnie przywiozlem dwomasowke,uzywke,ale co tam,mam nadzieje,ze troche pochodzi.
Ale moment, przecież te wibracje u Was to na jałowym występują, a wtedy koło 2M nie pracuje...
Wymienisz ten podzespół zupełnie bezsensownie.
Pozdor Myjk
lukas27: koło dwumasowe zaczyna pracować w momencie przeniesienia napędu z silnika na koła.
Zatem "pracuje" głównie przy zwalnianiu sprzęgła, lub na niskich obrotach gdy silnik nie ma
stabilnej pracy obrotowej. IMHO wymiana koła 2M w opisywanym przez Was przypadku jest bezsensowna.
Zatem "pracuje" głównie przy zwalnianiu sprzęgła, lub na niskich obrotach gdy silnik nie ma
stabilnej pracy obrotowej. IMHO wymiana koła 2M w opisywanym przez Was przypadku jest bezsensowna.
Pozdor Myjk
Myjk napisał(a):koło dwumasowe zaczyna pracować w momencie przeniesienia napędu z silnika na koła
Ale jak jest wyrobione i ma luzy
– to na wolnych obrotach, bez obciążenia będzie najbardziej "odczuwalne"
Ale moim zdaniem nie powinno to mieć charakteru czyklicznego. Powinno drgać cały czas i coraz bardziej.
lukas27 napisał(a):wlasnie przywiozlem dwomasowke
No to mamy pierwszego wymieniającego 2M ...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Trochę więcej poczytałem na temat kół dwumasowych. Ogólnie mało piszą na ich temat, ale faktycznie,
jeśli koło 2M jest mocno walnięte (głównie element zamachowy), to mogą wystąpić wibracje. Tylko wg mnie
powinno to być nawracające za każdym razem przy określonych obrotach, a nie jak mu się nagle zachce...
jeśli koło 2M jest mocno walnięte (głównie element zamachowy), to mogą wystąpić wibracje. Tylko wg mnie
powinno to być nawracające za każdym razem przy określonych obrotach, a nie jak mu się nagle zachce...
Pozdor Myjk
Wibracje występującały czas,bez wzglądu czy zimny,czy ciepły,czy na luzie ,czy w trakcie jazdy.Byłem z tym problemem w Salonie Mazdy,oraz Polscy mechanicy potwierdzili-koło dwumasowe-podono to słaby punkt Mazdy
Właśnie wróciłem z hurtowni-zakupiłem,troche kosztuje to kułeczko380funtów,czyli około2 tys.złociszy
płakać sie chce.Teraz tylko musze poczekać do poniedziałku na mechanika i zobaczymy.Dam znac jak wróci od lekarza.
Właśnie wróciłem z hurtowni-zakupiłem,troche kosztuje to kułeczko380funtów,czyli około2 tys.złociszy
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6