Strona 1 z 1

Problem z mocą silnika

PostNapisane: 24 mar 2008, 13:28
przez Łukasz1979
Witam

Jestem tutaj dość świerzy, więc z góry przepraszam za łamanie zasad, to mój pierwszy post :) Od następnego się poprawie, ale do rzeczy. Cała sytuacja zaczeła się po wymianie rozrządu i regulacji zaworów. Byłem w serwisie trzy razy i męczyłem ich że coś jest z autem nie tak, rozebrali wszystko i zaklinają się że jest wporządku a jednak auto mocy nie ma. Nie miałem czasu jechać na kompa w momencie wystąpienia błędu więc go zresetowałem, kontrolki zgasły, aczkolwiek nic to więcej nie pomogło, silnik nadal słaby. Check engine i kontrolka TCS wyświetla się raz na kilkadziesiat kilometrów. W przedziale do 3000 obr/min silnik opornie reaguje na pedał przyspieszenia. Czyściłem EGR, przepływomierz, nie wiem co tak nagle stało się z samochodem. Wrazenie jest jakby turbina nie dawała ciśnienia, pomimo że słychać jak pracuje. Narazie licze ze znów pojawią się błędy i wtedy odrazu jade na diagnostyke. Ostatnio coś podskoczyło mi spalanie...jechałem jakieś 20 km autostrada i spalanie wg. komputera 8.4 l a nie przekraczało nigdy 7.2 nawet jak jeździłem po mieście. Filtry wszystkie wymienione w tym samym czasie co i rozrząd. Może ktoś miał podobny problem ?

Z góry dziękuje za sugestie :)

PostNapisane: 24 mar 2008, 14:50
przez Adaś
–> diesel

PostNapisane: 24 mar 2008, 15:02
przez Sebas
–> diesel

Dokładnie <lol>
Riki zaopiekuj się kolegą :P

PostNapisane: 24 mar 2008, 16:15
przez Łukasz1979
Panowie tutaj nie ma "śmiacia", pomoc potrzebna i to jak najszybciej...Mazda 6, MZR-CD, 136KM...nie spotkaliście się wcześniej z podobnym problemem?? Może ktoś ma jakiś pomysł ;)

P.S. Szerokim łukiem omijać FeuVert na Zakopiańskiej, to po ich wymianach autko cos nawala, pojechałem na reklamacje to dodatkowo uszkodzili mi drzwi, jeszcze mnie blacharz przez nich czeka <killer>

PostNapisane: 24 mar 2008, 16:35
przez Sebas
Łukasz1979 napisał(a):ze stąd ten cytat i salwa śmiechu

Nie kolego źle zrozumiałeś ;)
tamten dział tyczy się tylko bęzyniaków zawieszeń czy innego typu usterek
Twój problem dotyczy silnika wysoko prężnego czyli Diesla więc to jest miejsce dla tego posta Tu udzielą ci wszyscy dużo lepszej pomocy niż w tamtym dziale ;)


Łukasz1979 napisał(a):tutaj nie ma "śmiacia", pomoc potrzebna

Dlatego został twój problem przesunięty do tego dziłu
Łukasz1979 napisał(a):Mazda 6, MZR-CD, 136KM.

To skopiuj i zrób zmień temat potem wklej w opcjonalny opis tematu i już będziesz miał poprawny temat ;)
poza tym Wejdz w http://forum.mazdaspeed.pl/search.php to jest szybsze niż czekanie za odpowiedzią ;)
Pamiętaj 99% odpowiedzi już jest na forum ;)

PostNapisane: 24 mar 2008, 18:47
przez Jaksa
Łukasz1979 napisał(a):Może ktoś miał podobny problem
Zobacz czy gmerali przy podcisnieniach , zamiana przewodów powoduje takie objawy ( skoro rozrząd jest ok ) zaworki potrafili regulowac ?

PostNapisane: 24 mar 2008, 23:18
przez Riki
Sebas napisał(a):Riki zaopiekuj się kolegą


już się opiekuję <lol> :P

Łukasz1979 zmieniłem temat za Ciebie na poprawny jednak na przyszły raz prosze o stosowanie sie do regulaminu tego forum (a także o jego wcześniejszą lekturę...)

Chwilowo pobędzie tutaj ale za jakiś czas dołączę go do odpowiedniego tematu (chyba już taki był kiedyś poruszany...)

Pozdrawiam.

PostNapisane: 25 mar 2008, 13:29
przez Łukasz1979
"Ta jest":) Z tymi zaworami to trudno powiedzieć, sądze że jakieś nikłe pojęcie mają o tym...ale zawsze mogę się mylić. Dzisiaj poszedł do mechanika numer dwa, po krótkiej jeździe sam stwierdził że dynamika kuleje, będzie badał sprawe. Może coś uda się zdiagnozować. Aha, taki temat już istnieje ale nie odpowiadał na niego nikt przez ponad dwa miesiące więc założyłem nowy. Dzisiaj ktoś się zlitował i odpisał:) Dzięki za wszelkie sugestie, jak nic nie pomoże to chyba tylko Warszawa mnie czeka :)

PostNapisane: 25 mar 2008, 14:07
przez Jaksa
Łukasz1979 napisał(a): jak nic nie pomoże to chyba tylko Warszawa mnie czeka
Masz chyba w Krakowie ASO – powinni tam pomóc.

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:08
przez makj1
Z tego co piszesz to ja miałem taki problem opisywałem go 1,5 roku temu . Moc była dopiero powyżej 3000 obr. Dopiero pomógł MABI w Wa-wie . koszt 2000 zł. pisałem co niby robili i koszty tych czarów.

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:14
przez Łukasz1979
Świetnie, poszukam raz jeszcze...cena mnie zabiła.

PostNapisane: 25 mar 2008, 23:24
przez Jaksa
cena mnie zabiła.
Auto warte 45-50 tysiecy zł wiec te 2 tysie mozna chyba przełknąć nie tak ? wiem ze mozna taka kase przeznaczyc na yyyyyyyyyyy ładne felgi czy wyjazd ale czasami ciezko przeskoczyć pewne tematy