Problem układu smarowania – zatkany smok olejowy
Pewnie panewka stuka bo raczej nie zawory i nie wtryski. Możesz nagrać dźwięk i wrzucić. Silnik w ogóle odpala i w czasie rozruchu stuka czy jak pracuje to stuka. Przy dodawaniu gazu stuka,cały czas stuka,przy puszczaniu też stuka? W najgorszym wypadku to może wynieść 10 tyś.zł. Silnik,dwumas,turbo,wtryski. Napisz skąd jesteś. Może forumowy mechanik Ci to ogarnie.
wielu, bardzo wielu.
jak juz kupiles, to wymontuj silnik i posprawdzaj turbine, sprzeglo itp
bo moze byc taniej kupic wszystko razem niz w obecnej chwili sam silnik..
E
jak juz kupiles, to wymontuj silnik i posprawdzaj turbine, sprzeglo itp
bo moze byc taniej kupic wszystko razem niz w obecnej chwili sam silnik..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Samochód sprowadzony z włoch przebieg obecny 132 tys ,przy 89 tys miał wymienione koło zamachowe i sprzegło /potwierdzone w aso Mazdy/ silnik odpala pracuje ładnie tylko delikatnie puka .Pewnie koło wtorku wezme sie za sprawdzenie demontaz miski .Czy ktos z kolegów przerabiał cos takiego czy w kazdym wypadku trzeba wymieniac korbowód?? bo jezeli nie to moze wystarczyło by zrobic sam wał i panewki.
jak puka to zawsze korbowdu jest odksztalcony
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
silnik diesla ma sporo mocy i takie klepanie w luzny korbowod pododuje wypatrzenie jego owalnosci.
absolutnie odradzam przy naprawie wymiane panewke bez sprawdzenia walu i tego a najlepiej wszystkich korbowowow, co do ich wymiarowosci
a to po to aby sobie zaoszczedzic ponownego remontu!
z doswiadczenia dodam ze warto wyciagnac wszystkie tloki obejrzec je krytyczenie, oczyscic z nagaru i po lekkim przehonowaniu bloku silnika naoliwic i w te same otwory wmontowac.
warto!
E.
absolutnie odradzam przy naprawie wymiane panewke bez sprawdzenia walu i tego a najlepiej wszystkich korbowowow, co do ich wymiarowosci
a to po to aby sobie zaoszczedzic ponownego remontu!
z doswiadczenia dodam ze warto wyciagnac wszystkie tloki obejrzec je krytyczenie, oczyscic z nagaru i po lekkim przehonowaniu bloku silnika naoliwic i w te same otwory wmontowac.
warto!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
sheller80 napisał(a):....a co sadzisz o pierscieniach tłokowych załozyc nowe??
jesli juz to tylko originalne, zaden inne!
te z kolei i sa tanie..
w sumie jesli gladzie bloku silnika, nie sa mocno wyeksplatowane i nie ma rys itp, to wystarczy stare piercienie dobrze oczyscic i poprawnie je zamontowac...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):to wystarczy stare piercienie dobrze oczyscic i poprawnie je zamontowac...
Jeśli chcesz mieć pewność, że pierścień nadaje się do dalszej eksploatacji, musisz go zdemontować, wsunąć w cylinder i szczelinomierzem zmierzyć odstęp na jego zamku. Wielkość tej szczeliny jest dokładnie zdefiniowana w manualu.
najprosciej nalac oleju na tloki i popatrzec jak szybko pierscienie przepuszcza olej..
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Informuj na bieżąco o pracach przy aucie.
To macie gwarantowane ,jescze jedno mnie zastanawia pytanie dla tych którzy przerabiali temat sam sinik czy ze skrzynia /w dół czy demontowac czołowke ?
Ostatnio edytowano 12 mar 2014, 16:47 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Silnik ze skrzynią w dół albo w góre. Nie musisz pasa przedniego demontować.
No i wreszcie sie udało ,silnik został wyjęty ,skrzynia odłaczona ,po demontazu misek okazało sie ze smok jest prawie cały zatkany .Demontaż stop korbowodów ujawnił przytarcia na 3/4 cylindrze .doszło do zerwania zamków panewki .jednak co cieszy wał nie jest bardzo porysowany ale wszystko sie okaze po sprawdzeniu przez specjalistów . przebieg raczej autentyczny 135 tys ,rozrzad swiezo wymieniony przypuszczam ze na 120 tys /na pasku sa napisy jak z pudełka ,nowa pompa wody / sprzegło i dwumas w BDB stnie wg, histori ASO wymienione przy 89 tys.
ok.
wszystko ladnie, wszystko serwisowali i wymieniali, ale najwazniejszego nie..
szkoda slow.
E
wszystko ladnie, wszystko serwisowali i wymieniali, ale najwazniejszego nie..
szkoda slow.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No własnie małym kosztem mozna było uratowac silnik ,ale teraz dostanie drugie życie i sadze ze posłuzy ładne pare lat ,ze wzgledu ze robie M6 dla siebie przegladne wszystko ,turbosprezarka do sprawdzenie ewentualnej regeneracji ,głowica dotarcie zaworów planowanie -nowe uszczelniacze zaworowe ,panewki korby -głowne i pokusze sie pewnie o zarzucenie nowych pierscieni . teraz pytanie do kolegów czym zalac silnik ? jaki olej polecacie?
ja polecam bynajmniej nowe sprzeglo (chodzi o tarcze sprzegla) pod warunkiem, ze 2M jest okay.
warto.
E
warto.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6