Wyciek oleju przy Intercoolerze
KPW – powiedz jak sobie poradziłeś z "remontem IC" i jakie są tego efekty?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
W moim przypadku układ sprawdzony dziura w IC załatana poxylina jak na razie jest ok nie cieknie turbo nie chodzi głośno dobrze ciagnie Tylko ze jak dostaje mocno po garach to lekko zadymi czy to normalne? Wybieram sie tym autem do polski pod koniec wakacji i nie wiem czy to nie za duże ryzyko to 2 tys kilometrów. ALe skoro jest ok to powinno byc ok...Zaastanawai mnie tylko czy puszczenie dymka po daniu ostro w gaz i przecignieciu obrotów od 3- do 4,5 powinno objawiać sie chmura...taka lekko biała ale nie do konca biała ale nie jest ona czarna...Jest ona szara, przynajmniej tak wygalda jak patrze sie w lusterko i to widze... po nocy jka odpalam rano puszcza biała chmurkę to tez normlany objaw tylko po odpaleniu czy są jakieś teorje na ten temat?
- Od: 8 maja 2008, 15:17
- Posty: 8
- Skąd: Sosnowiec / Anglia-Lincoln
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136 PS
Diesel bez DPF'a daje chmurkę, raz mniejsza a raz większą.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
A teraz jeszcze jedno pytanie być może jest bezsensowne ale spróbuje...Wiec jak już pisałem wyżej problem z szczelnościa IC znalazłem pekniecei odtłusciłem zakleiłem ale nie rozbierąłem dolou wiec nie wiem ile w nim jest oleju prubowałem odkrecic interculeer ale dwie dolne sruby zerwałem góre odkreciłem ale nie chcial zejsć młoem tukłem ale nie mocno bo to aluminium czy to blad ze nie wyczysciłem 'Ic czy coś moze sie stać? prze to narazie jest sucho ubytko oleju nie zauwarzyłem ale ciekło z IC ale max trwało to tydzień wiec jak moge to tak zostawaić czy nie bardzo nie chce juz ruszać tego Ic bo meczyłem sie tyle i nic nie poszło zapieczone na maxa...
- Od: 8 maja 2008, 15:17
- Posty: 8
- Skąd: Sosnowiec / Anglia-Lincoln
- Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136 PS
Ważne, że zakleiłeś nieszczelność. Nie musisz wyjmować IC – olej i tak zostanie przedmuchany w czasie jazdy.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
no to jestem kolejnym który ma ten sam problem ale u mnie najbardziej pociła sie 2 sruba,mam dwa pytania co jest w tej chłodnicy czy mozna bez obaw dokrecic te rurke, no i kopci mi strasznie na czarno co to oznacza?
Litości, a jakim autem jeździsz? WWW.MAZDA.PL
spoko, ale ta strona jest do d..py, i dlatego pytałem o cos innego, ale za posrednictwem zumi poradziłem sobie, zadzwoniłem do nich i jutro bede znał odpowiedź, wiem tylko tyle ze wymieniaja bez wzgledu na rocznik
info dla wszystkich z w/w bogato opisanym i sfotografowanym problemem
Mazda wymienie bezplatnie wszyskie intercooler
w autach serwisowanych
nawet tych z 2002
u mnie pierwotnie uszkodzenia fachowo zaspawano aluminium
i spory czas nie bylo problemu,
potem auto sprzedalem
i wierze ze jest dalej okay
polecam wymienic uszczelki
koszt ok 5 euro sztuka
ale nie dajcie sie przekonac w serwisie o zaklejaniu ....itp.
Mazda wymienia na nowy
i to kompletnie z uszczelkami, obydwoma rurami dolotowymi
srubkami
i do tego pasta konserwujaca
ja otrzymalem oficjalnie pismo o tej akcji
i zaproszenie do serwisu
E.
Mazda wymienie bezplatnie wszyskie intercooler
w autach serwisowanych
nawet tych z 2002
u mnie pierwotnie uszkodzenia fachowo zaspawano aluminium
i spory czas nie bylo problemu,
potem auto sprzedalem
i wierze ze jest dalej okay
polecam wymienic uszczelki
koszt ok 5 euro sztuka
ale nie dajcie sie przekonac w serwisie o zaklejaniu ....itp.
Mazda wymienia na nowy
i to kompletnie z uszczelkami, obydwoma rurami dolotowymi
srubkami
i do tego pasta konserwujaca
ja otrzymalem oficjalnie pismo o tej akcji
i zaproszenie do serwisu
E.
Ostatnio edytowano 25 kwi 2009, 22:57 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Tak jest, wymienić mają na nowy kpl. z jakimiś tam przewodami. A przy okazji się dowiedziałem, że moja madzia załapuje się w sumie na 4 akcje 1. IC 2.Jakieś rurki od wspomagania 3. Wymiana jakiś sterowników (nie pamiętam jakich) 4. i akcja "rudy"
Kurcze, niech częściej tobia jakieś akcje
Kurcze, niech częściej tobia jakieś akcje
- Od: 20 cze 2008, 08:36
- Posty: 32
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 6 GT 136KM '03
Jak sprawdzałem historię mojej mpv to też miała wymieniane rurki od chłodzenia układu wspomagania, przynajmniej tak to zeznało epc przy rozszyfrowywaniu numerów wymienionych części. Możliwe że M6 i MPV mają układ wspomagania poskładany w większości z tych samych części i akcja dotyczy właśnie tych modeli.
jakie sterowniki?
prosze o detale...
E.
prosze o detale...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6