Strona 1 z 2

Gaśnie na zimnym silniku, po rozgrzaniu OK jednak nadal brak

PostNapisane: 30 wrz 2007, 17:19
przez tomasz27
witam posiadam mazde 6 z 2003r 136ps po odpaleniu nie moge jej zostawic na luzie bo zgasnie trzeba ja utrzymac na lekkich obrotach jest to uciazliwe bo przy zmianie biegu robi to samo .Dopiero po osiagnieciu temperatury jest ok CO DO MOCY JEST NAPRAWDE SLABY NIECZUC 136 PS . MAM GO DOPIERO 2 TYGODNIE I W SERWISIE MAZDY POWIEDZIANO MI ZE JEST TO WINA POMPY PALIWOWEJ MAJA MI ZREGENEROWAC POMPE KOSZT NAPRAWY OK 3500zl wczesniej wymienilem olej oczywiscie filtr oleju paliwa i powietrza .Prosze o porade co do tej usterki bo nie chce na darmo wydac tej kasy a auto dalej bedzie nie sprawne

PostNapisane: 30 wrz 2007, 18:03
przez Riki
tomasz27 w związku z tym ze jestes "nowy" :) zmienilem temat za Ciebie :) prosze jednak... (tak na przyszlosc) o przeczytania regulaminu tego forum.. i stosowanie sie do niego :]

Co do Twojego problemu... uważam podobnie, mysle ze "pada" pompa wtryskowa... moze szwankowac takze sam zawor SCV... (trzeba to najpierw zdiagnozować zanim oddasz auto na naprawe pompy... mogą naprawić "za duzo" ;) )

Pozdrawiam

PostNapisane: 30 wrz 2007, 18:22
przez tomasz27
dzieki za wyrozumialosc :) i pomoc!!!

PostNapisane: 30 wrz 2007, 19:50
przez Pawnik
SCV only

PostNapisane: 30 wrz 2007, 20:15
przez magicadm
Pawnik napisał(a):SCV only


I za to lubię M6 :)

PostNapisane: 30 wrz 2007, 20:31
przez Pawnik
magicadm napisał(a):
Pawnik napisał(a):SCV only


I za to lubię M6 :)

Fakt, jest przewidywalna :D

PostNapisane: 30 wrz 2007, 21:27
przez tomasz27
czy 3500zl to odpowiednia cena za naprawe tego auta ???

PostNapisane: 30 wrz 2007, 21:50
przez Riki
Pawnik napisał(a):SCV only


Niby tak :) ale warto to najpierw dokładnie sprawdzić....

PostNapisane: 1 paź 2007, 20:22
przez xANDy
Riki napisał(a):pompa wtryskowa...
Michaś – podciągnij się w wiedzy – w CR'ach nie ma pompy wtryskowej a tylko pompa ciśnienia, dość wysokiego...
tomasz27 napisał(a):czy 3500zl to odpowiednia cena
To byłaby cena za naprawę pompy a nie wymianę zaworu SCV. Zawór to koszt chyba max 1000zł.

PostNapisane: 1 paź 2007, 22:31
przez Riki
xANDy napisał(a):Michaś – podciągnij się w wiedzy – w CR'ach nie ma pompy wtryskowej


Ehh... przeca wiadomo :P pokręciło mi sie z DiTD <lol> :] przepraszam za zamieszanie....

xANDy napisał(a):To byłaby cena za naprawę pompy a nie wymianę zaworu SCV. Zawór to koszt chyba max 1000zł.


Dokładnie tak :)

PostNapisane: 2 paź 2007, 23:32
przez Jaksa
xANDy napisał(a):Zawór to koszt chyba max 1000zł.
Mysle ze 7 setek starczy .
xANDy napisał(a):w CR'ach nie ma pompy wtryskowej a tylko pompa ciśnienia
......i dobrze, przez to silnik cicho sapie .

PostNapisane: 3 gru 2007, 06:20
przez tomasz27
Zawor SCV wymieniony i sprawdzony ! silnik juz nie gasnie ale ta moc silnika jest nie ciekawa na 136 mam wrazenie ze to 90 konny passat na 5 biegu przy 80 to prawie nie przyspiesza musze troszke go rozpedzic do 100 zeby dalej na wzszym biegu przyspieszal . Sprawia takie wrazenie jakby na kazdym biegu nie radzil sobie z szybkim wchodziem na obroty choc predkosc maksymalna jaka udalo mi sie osiagnac to prawie200!

PostNapisane: 3 gru 2007, 10:40
przez domin1979
tomasz27 napisał(a):Zawor SCV wymieniony i sprawdzony !


Witaj w klubie! :D

tomasz27 napisał(a):Sprawia takie wrazenie jakby na kazdym biegu nie radzil sobie z szybkim wchodziem na obroty choc predkosc maksymalna jaka udalo mi sie osiagnac to prawie200!


Ten silnik dobrze się wkręca ale tak od ok. 1800 obr./min

PostNapisane: 3 gru 2007, 12:11
przez Dortann
Dokładnie tak jak domin1979 napisał. Przy 80 km/h polecam bieg czwarty i tak do 140 km/h :D

PostNapisane: 3 gru 2007, 13:20
przez Riki
domin1979 napisał(a):Ten silnik dobrze się wkręca ale tak od ok. 1800 obr./min


Z tego co zauważyłem.... ponizej 2000rpm brakuje mu tchu.. DiTD ma duzo lepszy "dół"..
Za to powyzej tej wartości..... coś pięknego..

Pozdrawiam.

PostNapisane: 3 gru 2007, 15:35
przez xANDy
tomasz27 napisał(a):ta moc silnika jest nie ciekawa na 136 mam wrazenie ze to 90 konny passat na 5 biegu przy 80 to prawie nie przyspiesza musze troszke go rozpedzic do 100
Jeśli jest aż tak tragicznie, to znaczy, że coś jest nie tak z motorkiem. Bo takie coś jak passat stukonny TDI to ja łykałem moim DiTD w kaście kombiaczkowej. M6 ma mocniejszy silnik...

PostNapisane: 3 gru 2007, 16:51
przez tomasz27
Tragedia to moze nie ale oczekiwania mialem wiekrze ! zgodze sie mozna ciagnac na biegu ale to idzie po kosztach staram sie nie przekraczac 3tys , pali mi ok 8 – 8,5 tak przy 130 -150km/h i po miescie! Co jeszcze zaowazylem przy odpaleniu czasami taki lekki stuk z wydechu takie wrazenie jakby mala explozja z tlumika! Zastanawiam sie czy powinienem moze wregulowac luz na zaworach bo z tego co wiem to raczej nik tego w nim nie robil a ma 130tys

PostNapisane: 4 gru 2007, 11:23
przez Dortann
Nie wiem, czy paliwo dieslowskie tak samo się zachowuje jak benzyniak ale w benzyniaku jeśli strzela w tłumiku to znaczy, że paliwo się nie spala w silniku tylko w wydechu. Może to oznaczać niepalenie na jeden gar albo kiepską jakość świec/ kabli WN. A może właśnie strasznie się ośmieszyłem bo diesel działa inaczej i nie ma szans na spalanie paliwa w wydechu?
Ten przebieg to na 100%?

PostNapisane: 5 gru 2007, 00:15
przez tomasz27
ksiazki serwisowej tak winika bo auto mialo przeglady w serwisie mazdy!

PostNapisane: 5 gru 2007, 11:04
przez Dortann
Ja też mam książkę serwisową i wiem, że powinna ona wisieć na kołku w toalecie :)