Strona 1 z 1

Trudnosci z uruchomieniem silnika – pompa paliwa?(juz pali)

PostNapisane: 21 wrz 2007, 14:29
przez skibcze
witam
prosze o pomoc
po naprawie blacharskiej (malowanie przodu i wymianie chlodnic)
wymienilem jeszcze filtr paliwa
moja mazde odpalilem pochodzila jakies 3 minuty i zgasilem bo chcialem sprawdzic poziom plynow.
i teraz mazda rzucila palenie rozrusznik kreci i nic
bezpieczniki sprawdzone przekazniki tez
bylem na sprawdzeniu bledow
komunikat byl nastepujacy " male napiecie na pompie paliwa"
i mam pytanie czy w mojej mazdzie jest elektryczna pompa paliwa i gdzie ona jest?
ja szukalem i nie moglem jej znalezc
a moze ten komunikat odnosi sie do cisnienia w pompie?
a moze jest zapowietrzony uklad "pompa "
z gory dziekuje
skibcze

PostNapisane: 21 wrz 2007, 14:36
przez dcc69
W Madzi 626 pompa paliwa znajduje sie pod tylną kanapą.
Przynajmniej u mnie tak jest.
Sprawdź tam. :D

PostNapisane: 21 wrz 2007, 14:41
przez skibcze
dcc69 napisał(a):W Madzi 626 pompa paliwa znajduje sie pod tylną kanapą.
Przynajmniej u mnie tak jest.
Sprawdź tam. :D

dzieki
ale nawet zagladalem do zbiornika nie ma
a przewody paliwowe leca do komory silnika
moze gdzies przy silniku
pozdrawiam

PostNapisane: 21 wrz 2007, 18:38
przez Jaksa
dcc69 napisał(a):Sprawdź tam
To jest diesel , pompa paliwa znajduje się pod maska napedza ją pasek rozrządu . Słuchaj , moja rada – laweta i ASO nic sam nie zrobisz . Po roczniku sądze ze masz auto z DPF ( filtr cząstek stałych ) wypada podpiąc mazdowski tester /wykasowac błedy ktore pewnie są . Wiesz ze do tego silnika nie mozesz wlac zwykłego oleju.....

PostNapisane: 26 wrz 2007, 19:32
przez xANDy
Jaksa – jak zwykle prosta i rzeczowa odpowiedź. W dodatku bardzo prawdziwa....
a czy ten temat nie powinien wylądowac "u mnie"? w dziale diesel oczywiście...

PostNapisane: 26 wrz 2007, 21:19
przez Jaksa
xANDy napisał(a):Jaksa – jak zwykle prosta i rzeczowa odpowiedź.
Myśle ze na tym forum powinny byc tylko rzeczowe wypowiedzi – ja sie staram ale inni jak widze nie bardzo chcą ;) ( pozniej robi się straszny bałagan )
xANDy napisał(a):a czy ten temat nie powinien wylądowac "u mnie"? w dziale diesel oczywiście...
Oczywiscie ze powinien....

PostNapisane: 26 wrz 2007, 21:23
przez Riki
Jaksa napisał(a):ja sie staram ale inni jak widze nie bardzo chcą oczko ( pozniej robi się straszny bałagan )


I ktoś to musi sprzątać <lol> ;) hihi...


Jaksa napisał(a):xANDy napisał:
a czy ten temat nie powinien wylądowac "u mnie"? w dziale diesel oczywiście...
Oczywiscie ze powinien....


Także prosimy moda o przeniesienie tematu :)

PostNapisane: 1 paź 2007, 17:01
przez skibcze
witam ponownie

udalo sie uruchumic silnik
niektorzy wysylali mnie do serwisu ale obylo sie bez tych fachowcow a co najwazniesze zostalo cos w kieszeni
wole to przeznaczyc na wache do M6
a problem byl taki ze lapal lewe powietrze w uklad paliwowy, i zapowietrzala sie pompa paliwa
ze jezeli komus bedzie nierowno pracowal silnik albo zapalal i bedzie sie palila kontrolka chek engine
albo zapali a po 1 godzinie juz nie zapali
niech sprawdzi uklad paliwowy
ja pozakladalem po 2 opaski na wszytkie polaczenia w ukladzie paliwowym
a i jeszcze dodam ze w mojej Mazdzie 6 143PS mozna odpowietrzyc uklad paliwowy.
przed pompa paliwa jest kruciec sciaga go sie i pompuje pompka ktora jest na filtrze paliwa.
jak ktos ma jakies pytania niech zadaje moze pomoge.
pozdrawiam wszystkich
skibcze

PostNapisane: 1 paź 2007, 18:15
przez Riki
skibcze napisał(a):problem byl taki ze lapal lewe powietrze w uklad paliwowy, i zapowietrzala sie pompa paliwa


I bardzo dobrze ze tylko na tym sie skonczyło <spoko>