Głośność Mazdy6
1, 2
Dużo jest napisane o głośnej pracy Mazd 626 Diesel. A co z Mazdą 6?
Chcę kupić 6, 2.0 MZR CD, 2-3 latka (czyli produkcja 2004-5), kombi. Niepokoi mnie tylko ta głośna praca.
Chcę kupić 6, 2.0 MZR CD, 2-3 latka (czyli produkcja 2004-5), kombi. Niepokoi mnie tylko ta głośna praca.
LCHMIEL
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
yesfan napisał(a):jak się ma porównanie DITD do szóstki w kwestii głośności?
Tutaj trudno porównywać

Inne silniki (zasilanie paliwem) i troszkę inne zawieszenie motoru (w 626 bardzo przenosiło hałasy). Wersje 2004/5 sa już po mocnym liftingu, który obejmował także wyciszenie ogólne auta z naciskiem na wyciszenie nadkoli i komory silnika.
Nie masz co się obawiać hałasu z 626.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Zero drgań i błoga cisza
to nie klekot ......kupuj szóstke kupuj 

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Od silnika raczej cicho, a na pewno to jeden z cichszych diesli na zewnątrz. Wewnątrz ewentualny hałas silnika zagłuszają wraz z prędkością szumy toczenia, tutaj M6 jest znacznie do tyłu za nowymi europejczykami. Ta dolegliwość jest jednak odczuwalna w zasadzie tylko na autostradach, zwłaszcza betonowych od prędkości ok. 130 km/h. W normalnej eksploatacji jest ok.
Pawnik napisał(a):ewentualny hałas silnika zagłuszają wraz z prędkością szumy toczenia, tutaj M6 jest znacznie do tyłu za nowymi europejczykami
Niedawno był gdzieś na forum skan niemieckiego artykułu – porównanie mondeo, paska, M6 i jeszcze jakiegoś auta – same diesle. Z niemiecką dokładnością wyszło dość jednoznacznie, że pasek był głośniejszy niż mazda. Szukałem ale nie udało mi się tego odnaleźć.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Pawnik napisał(a):ewentualny hałas silnika zagłuszają wraz z prędkością szumy toczenia, tutaj M6 jest znacznie do tyłu za nowymi europejczykami
Niedawno był gdzieś na forum skan niemieckiego artykułu – porównanie mondeo, paska, M6 i jeszcze jakiegoś auta – same diesle. Z niemiecką dokładnością wyszło dość jednoznacznie, że pasek był głośniejszy niż mazda. Szukałem ale nie udało mi się tego odnaleźć.
piszę o szumach toczenia, a nie klekocie diesla..., a poza tym czy to dotyczyło nowego paska? Stary był dość głośny, nowy raczej nie
Ha, to nie jest tak źle. To, co mam teraz – Toyota Carina E 1600 (benzyna, gaz), rocznik 1994, do 120 jest dość cichy, a powyżej po prostu ryczy. Więc MOŻE nie będzie gorzej.
A wypowiedź Jaksy traktuję jak taką z przekąsem...
Choć może trafię do niego do serwisu? To chyba nie stacja autoryzowana?
A wypowiedź Jaksy traktuję jak taką z przekąsem...

LCHMIEL
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
Nie.... jestesmy autoryzowani przez samych siebielchmiel napisał(a): To chyba nie stacja autoryzowana?

Szóstka jest zupełnie innym autem , nie spotkałem jeszcze nikogo ktory ma problemy z tym autem.lchmiel napisał(a):to nie jest tak źle. To, co mam teraz – Toyota Carina E 1600 (benzyna, gaz), rocznik 1994, do 120 jest dość cichy, a powyżej po prostu ryczy.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nie będzie gorzej. Masz na to gwarancję.lchmiel napisał(a):do 120 jest dość cichy, a powyżej po prostu ryczy. Więc MOŻE nie będzie gorzej.
to akurat zbędne – on napisał co myśli. Szczerze.lchmiel napisał(a):A wypowiedź Jaksy traktuję jak taką z przekąsem...
DiTD też miał w swoim życiu przecież...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Zawsze pisze to co myslę – kupuj szostkę to naprawdę fajne auto ( nadal traktuje ją jak cos nowego – kazdego dnia wsiadam i zachwycam sie jak jakiś kretynxANDy napisał(a):on napisał co myśli. Szczerze.

Ano miał ..... trochę inna bajka ale tez ok.....xANDy napisał(a):DiTD też miał w swoim życiu przecież...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Czuję się uspokojony i zachęcony. Jeśli Jaksa się cieszy aż TAK, to ja pewnie nie mniej
. Autko już "się szuka".
Dzięki wszystkim!
A poradnik o Dieslach przeczytałem od deski do deski. Ciekaw jestem, co ja będę robił te 2 minuty po dojechaniu gdziekolwiek, zanim się turbo ochłodzi. Żyjmy wolniej!

Dzięki wszystkim!
A poradnik o Dieslach przeczytałem od deski do deski. Ciekaw jestem, co ja będę robił te 2 minuty po dojechaniu gdziekolwiek, zanim się turbo ochłodzi. Żyjmy wolniej!
LCHMIEL
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
xANDy napisał(a):Niedawno był gdzieś na forum skan niemieckiego artykułu – porównanie mondeo, paska, M6 i jeszcze jakiegoś auta – same diesle. Z niemiecką dokładnością wyszło dość jednoznacznie, że pasek był głośniejszy niż mazda. Szukałem ale nie udało mi się tego odnaleźć.
No to podam po raz trzeci
http://www.gjermundsen.no/Files/AutoBild.pdf
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth – a było też porównanie różnych minivanów – między innymi toyoty corolli verso, Mazdy 5, scenica i coś jeszcze. Nie mogę tego odszukać... pamiętasz, gdzie to było (bo tam wychodziło, że M5 jest za to sporo głośniejsze).
PS. nie spotkałeś też czegoś podobnego o MPV?
PS. nie spotkałeś też czegoś podobnego o MPV?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z tego artykułu który podczepił mcbeth wynika, że Mazda razem z Passatem ma najbardziej obszerne wnętrze – ciekawe.
-
Artek
Rewelacyjny artykuł. Dzięki za niego. To, że nie znam niemieckiego to pestka, tymczasowy kłopot. Zrozumiałem, że Mazda jest ogólnie na I miejscu. I są podane poziomy hałasu dla różnych szybkości.. Miodzio.
Zasadniczo, temat można zamknąć. Jeszcze raz dzięki.
LCHMIEL
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
Uwaga do artykułu – test dotyczy wersji po f/l !
Sorry. Szukałem i znalazłem tylko artykuły do '6'
.
xANDy napisał(a):nie spotkałeś też czegoś podobnego o MPV?
Sorry. Szukałem i znalazłem tylko artykuły do '6'
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
mcbeth napisał(a):Uwaga do artykułu – test dotyczy wersji po f/l !
A kiedy był ten lifting? Chyba 2004-5, jakiej szukam, jest już po?
LCHMIEL
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
Stale pod wrażeniem M6! Nawet mimo DPF. A minęły już lata.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6