mazda 6 CR
1, 2
rozrząd w diesel-u 2.0 zmienia sie przy 120tys km, jak nie wiesz czy był zmieniony to bym nie ryzykował i zmienił, ściągnij sobie z netu instr. obsługi tam masz wszystko napisane. pozdr
- Od: 7 sty 2007, 22:49
- Posty: 66
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 136km => CX 5 SkyPassion 2.0 MT 160km => CX9 3.7 V6 277 :)
dzieki za odpowiedz teraz wiem ze czas to zrobic . mam jeszcze jedno pytanie czy autko ma kontrolke zuzycia klockow i kontrolke inspekcii oleju.Dochodza mnie tez dziwne stuki z przedniego zawieszenia, nie tyle na dziurach lecz na lekkich nierownosciach drogi jak by cos sie obluzowalo,moze ktos mial podobny problem . Pozdrawiam.
- Od: 29 mar 2007, 14:01
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 2003r TS2 DISEL 2,0l
roberto zuzycia klockow chyba tak, nie pamietam, wieczorem bym sprawdzil, inspekcji oleju na 99% nie, bo u mnie od ponad roku nic sie nie zapalilo, ale skad moge wiedziec, auto mnie ciagle zaskakuje
z tymi stukami to tak na odleglosc ciezko cos stwierdzic, najlepiej unies przod auta (nawet jedna strone, np.podnosnikiem fabrycznym) i sprobuj szarpac kolem, naciskac w rozne strony itp. zobacz czy wyczujesz luz, albo stukanie...
z tymi stukami to tak na odleglosc ciezko cos stwierdzic, najlepiej unies przod auta (nawet jedna strone, np.podnosnikiem fabrycznym) i sprobuj szarpac kolem, naciskac w rozne strony itp. zobacz czy wyczujesz luz, albo stukanie...
Końcówki drązków stabilizatora przechyłów... nie wiem czy firma ramech robi takie, ale to jest pierwsze na co zwróciłbym uwagę.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witam
Mma wiele wątpliwości do paska rozrządu w moim 2.0 dieslu 121KM. Pierwsza to wymiana a w zasadzie jej graniczny przebieg, książka mówi 120tys km serwis 110 a inny mowi ze 100 to granica i potem moze byc bardzo niedobrze. Pomoc ten silnik jest niezwykle wrazliwy i pod tym wzgledem awaryjny. Pomozcie swoja wiedza bo z jednej strony chcialbym jak najlepiej z drugiej zas kwota paska plus trzy rolki plus wymiana to min 1300 zł po hurtowych cenach wiec sporawo.
Mma wiele wątpliwości do paska rozrządu w moim 2.0 dieslu 121KM. Pierwsza to wymiana a w zasadzie jej graniczny przebieg, książka mówi 120tys km serwis 110 a inny mowi ze 100 to granica i potem moze byc bardzo niedobrze. Pomoc ten silnik jest niezwykle wrazliwy i pod tym wzgledem awaryjny. Pomozcie swoja wiedza bo z jednej strony chcialbym jak najlepiej z drugiej zas kwota paska plus trzy rolki plus wymiana to min 1300 zł po hurtowych cenach wiec sporawo.
Wielka miłośc, wielkie marzenie i piękna sama w sobie – Mazda 6.
Roberto gdzie w necie moge znaleść rysunki techniczne czy jak wymienia się rozrząd w Madzi, chodzi mi o części niezbędne tzn czy zawsze trzeba wymieniac napinacz hydrualiczny, czy same rolki wystarczą? Podpowiedz mi prosze.
Wojo
Wojo
Wielka miłośc, wielkie marzenie i piękna sama w sobie – Mazda 6.
Oficjalnie ponoć nie trzeba – ale dla pewności obowiązkowo należy.Wojo napisał(a):czy zawsze trzeba wymieniac napinacz hydrualiczny
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Wojo>>
jak zdejmiesz zbiornik płynu spryskiwacza to tuż nad rolką napinacza zobaczysz podziałkę (3 kreski). Podziałka jest "stała" a wskażnik znajduje się na ramieniu napinacza. Im bardziej wyciągnięty pasek tym szybciej trzeba go wymienic...
niestety nie moge podpiac zalacznika nie ma opcji
jak zdejmiesz zbiornik płynu spryskiwacza to tuż nad rolką napinacza zobaczysz podziałkę (3 kreski). Podziałka jest "stała" a wskażnik znajduje się na ramieniu napinacza. Im bardziej wyciągnięty pasek tym szybciej trzeba go wymienic...
niestety nie moge podpiac zalacznika nie ma opcji
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
1300 to tanio dodaj jeszcze napinacz i robocizne minimum 2200zł w Polsce stoi wymiana (Jaksa taniej?:| ).
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=33538
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=33538
- Od: 6 mar 2007, 08:18
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 kombi 2.0 ON, 136 PS
co do rozrzadu to na wyspach za czesci zaplacilem 170f tylko ze w sklepie dali mi dwie rolki i pasek i powiedzieli ze to jest kompletny rozrzad i ze nic wiecej nie trzeba ? Wymiana w serwisie kosztuje tutaj 150f .Czesci sa firmy BLUE PRINT prawdopodobnie dobre. jesli chodzi o rysunki tech. rozrzadu w tym silniczku tez nie znalazlem. Dzieki wszystkim za informacje , pozdrawiam.
- Od: 29 mar 2007, 14:01
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 2003r TS2 DISEL 2,0l
Ciągłym problemem jest napinacz, co do którego nie ma pewności czy jest jednorazowy czy "wieczny"... Ten element odziedziczony po reszcie bloku silnika (RF czyli też DiTD) potrafi sporo napsuć...roberto napisał(a):co do rozrzadu to na wyspach za czesci zaplacilem 170f tylko ze w sklepie dali mi dwie rolki i pasek i powiedzieli ze to jest kompletny rozrzad i ze nic wiecej nie trzeba
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
roberto napisał(a):Dzieki bardzo za poprawna diagnoze faktycznie sa to drążki stabiliz. przechyłów.xANDy napisał(a):Końcówki drązków stabilizatora przechyłów...
Ile wyniosla wymiana? Moja "6" tez to boli
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3138 (49/162)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
I całe szczęście – bo ten element potrafi położyć wszystko...roberto napisał(a):tylko radza zeby jednak dokupic napinacz hydrauliczny
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Mam pytanie czy na dołączonym zdjęciu link http://www.vitcortel.pl/napinacz.jpg napinacz paska rozrządu jest naciągnięty na maxa czy dopiero jest na pierwszej kresce
-
dzejdzej
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6