Silnik nie wkręca się na obroty , szarpie , zero błędów na kompie pomocy

Postprzez Olsenm50b20 » 21 sty 2021, 13:22

Witam mam problem w mojej Madzi i chciałem sie poradzić
Co zrobilem źle albo czy ktos wie co to może byc bo juz mam jej dosyć.

Od początku Mazda 6 2007 rok 2.0 d 105kw
Auto u nas od 5 lat podczas kupna sprzedający poinformował ,że został wycięty DPF i Usunięty EGR oraz zostało to zaprogramowane tak by bylo wszystko okej i tak tez bylo zero błędów tylko wymiana oleju i filtrów co 10 tysięcy .

A problem zaczął sie od ok miesiąca , że raz na jakis czas Auto tak jak by tracilo moc i wystarczylo zgasić i odpalić i wracalo wszystko do normy .
Lecz problem z czasem zrobil sie taki , że auto odpalalo i chodzilo na wolnych po dodaniu gazu wkrecalo sie do 1500 obrotow i koniec . Po przeczytaniu stosu ingormacji i forum padło , że czujnik ciśnienia paliwa oraz podciśnienia . Czujnik nowy zamontowany wraz z wymianą na nowy filtr paliwa oraz ogarnięte podciśnienia i co problem nie zniknął .. zacząłem po kolei odpinac wtyczki na wtryskach i 2 wtryski nie reagowały wiec padl pomysł kupienia 4 używanych na gwarancji by mozna bylo jak cos podmieniac .. po majstrowaniu przy wtryskach auto dalej nic a nic sie nie poprawilo a nawet pogorszylo , że potrafi na wolnych chodzic czasem na 3 albo 4 i dalej nie reaguje na gaz . Próbowaliśmy bez pośrednio do pompy wbic się z bańką 5 litrowa ropy by wyeliminowac uklad od baku do pompy wtryskowej i podczas zabiegu auto dalej pracuje jak mu sie podoba .. czy ktos mial taki problem albo wie co dolega ? Pomocyyyy!!!
Początkujący
 
Od: 20 sty 2021, 19:00
Posty: 3
Auto: Mazda 6 2007 r 2.0 d 105kw

Postprzez dobrzyn22 » 21 sty 2021, 14:33

tak dla pewności – po wymianie wtryskiwaczy każdorazowo były odpowiednio dopisywane kodami w w kompie ?
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Olsenm50b20 » 21 sty 2021, 14:45

Niet ... czyli jednak trzeba je kodowac ?

Dopisano 21 sty 2021, 18:32:

Juz zrobiłem adaptacje wtryskow i dalej to samo . Czy ktos wie ile kg na minute powinno byc powietrza na wolnych obrotach ?
Początkujący
 
Od: 20 sty 2021, 19:00
Posty: 3
Auto: Mazda 6 2007 r 2.0 d 105kw

Postprzez dobrzyn22 » 22 sty 2021, 10:46

Olsenm50b20 napisał(a):zacząłem po kolei odpinac wtyczki na wtryskach i 2 wtryski nie reagowały

a możesz to rozwinąć ? Odpięcie wtryskiwacza na pewno powinno skończyć się zapisanym błędem. Jak wymieniłeś na nowe, odczytaj jeszcze wartości korekt przy różnych ciśnieniach. Wartości powyżej lub poniżej ok. 80 dyskwalifikują wtryskiwacz.

W Forscanie możesz programowo wyłączać poszczególne wtryskiwacze.

Sprawdził bym jeszcze turbo oraz same przewody do wtryskiwaczy( + przeczyszczenie styków na wtyczkach ).

Ostatecznie do sprawdzenia wiązka przewodów leżąca na górze intercoolera – przecieranie się jej potrafi być powodem wielu problemów w M6
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Olsenm50b20 » 8 lut 2021, 10:19

Mam już dosyć tego auta więc szukam kogoś w Warszawie co ogarnia te mazdy i wie z czym to sie wszystko Je :)

Co Ja zrobiłem ,
Czujnik ciśnienia paliwa ,
filtr paliwa
Ogarnięte podciśnienia na nowe
Podmianke wtryskow z kodowaniem z takiego samego silnika sprawnego , dalej to samo .
Sprawdzony rozrząd .
Ustawione luzy zaworowe .
Wyczyszczony kolektor ssacy wraz z przepustnicą
Początkujący
 
Od: 20 sty 2021, 19:00
Posty: 3
Auto: Mazda 6 2007 r 2.0 d 105kw

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6