RF7J – wymiana uszczelki głowicy, dobranie o-ringu

Postprzez Mikoocki » 2 cze 2020, 21:13

Cześć!

Mam do was pytanie, obecnie robię operację wymiany uszczelki głowicy w silniku RF7J i mam pewien problem, na który nie znalazłem odpowiedzi w poprzednich tematach. Po zdjęciu głowicy, przy cylindrze nr1 z bloku silnika wystaje króciec (chyba olejowy) na którego końcu był o-ring. Był tak zmasakrowany że nie było szans go zwymiarować i coś dobrać. Tym bardziej że nie wiem czy standardowy o-ring przetrwa życie w głowicy i się nie stopi itp. Szukałem oryginału po katalogach ale nigdzie nie mogę go dostać (ma nr KL01-10-C58). Może ma ktoś doświadczenie czy można zastosować zamiennik i jakie są jego wymiary? Widać go na tym filmie w 7:31 https://www.youtube.com/watch?v=xlYFtPMIf0Q
Z góry dziękuję za pomoc!
Początkujący
 
Od: 2 cze 2020, 20:48
Posty: 1
Auto: Mazda 6 GY 2006 RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6