Jak ściągnąć stopkę wałka korbowego 2.0 diesel

Postprzez Tomkilla » 16 gru 2019, 19:21

Witam, napotkałem dla siebie nietypowy problem. Stopka wałka korbowego od strony vacu pompy nie chce zejść. Coś ją trzyma. Stawiam na sylikon przy połączeniu z obudową wspomagania albo tulejki wychodzące z głowicy. Czy jest tam coś jeszcze ? Jakaś śruba albo kołek i trzeba ściągać wspomaganie?
Muszę wymienić krzywki zaworowe.
Obrazek
Początkujący
 
Od: 12 lip 2011, 13:21
Posty: 8
Auto: Mazda Premacy Diesel 2.0 2001

Postprzez DooOminO » 17 gru 2019, 10:09

Nie trzeba ściągać vacum, normalnie się remontuje wałek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez tadziol » 17 gru 2019, 13:25

DooOminO napisał(a):Nie trzeba ściągać vacum

Do demontażu wałka rozrządu ? Czy chodzi Ci o ten na którym są dźwigienki ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Tomkilla » 18 gru 2019, 18:08

Chciałem ściągnąć dźwigienki bez odkręcania wtryskiwaczy. Jedyna droga to poprzez ściągnięcie stopek wałka głównego oraz wałka pośredniego na którym były dźwigienki. Jednak tej stopki zaznaczonej nie da się wyszarpać. Wygląda na to, że trzyma ją tulejka w poprzek (na ściance obudowy przekładni pompy wspomagania.
Skończyło się na wyjęciu wtryskiwaczy
Początkujący
 
Od: 12 lip 2011, 13:21
Posty: 8
Auto: Mazda Premacy Diesel 2.0 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6