Witam,
mechanik stwierdził zacięty wtryskiwacz (czarny dym z rury i klekotanie na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku). Oglądając wasze silniki widzę zupełnie coś innego niż u mnie pod pokrywą. Proszę o pomoc przy rozwikłaniu co to za wtryskiwacz bez kabla oporowego. Pacjent Mazda 6 GG, 121 km, 2.0 CITD, rok 2006. Kraj pochodzenia Belgia. Na szarej części wtryskiwacza: A000 0E00 1000 0000 0000 0000 0000 BE, na wtyczce do niego 12, t6 11875. Wydaje mi się, że była tu dość ostra zabawa przy tym silniku.
[GG] Uszkodzony wtryskiwacz bez kabla oporowego – co to za model?
Strona 1 z 1
MarrmoL napisał(a):Proszę o pomoc przy rozwikłaniu co to za wtryskiwacz bez kabla oporowego.
Standartowy wtryskiwacz montowany w silniku RF7J.
Nie rozumiem skąd te podejrzenia :
MarrmoL napisał(a):Wydaje mi się, że była tu dość ostra zabawa przy tym silniku i są to wtryskiwacze od Toyoty od silnika D4D.
A tego to już w ogóle nie rozumiem ....
MarrmoL napisał(a):mechanik stwierdził zacięty wtryskiwacz (czarny dym z rury i klekotanie na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku).
Myślałem że nie było silników rf7j 121km, w każdym katalogu części wybierając 89kw/121km pokazuje mi wtryskiwacz do rf5c. Nie widzę na tym wtrysku żadnego numeru i nie ma też kabla oporowego. Czyli każdy wtrysk do silnika rf7j będzie pasował?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 15 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6