Witam,
Jestem nowy na tym forum.
Mam problem ze swoją mazda 6 2.0 diesel z 2007 roku.Jest to Anglik.
Od pewnego czasu zauważyłem, iż podczas jazdy auto coraz słabiej grzeje. Temperatura silnika jest stabilna, nie skacze. Szczególnie idzie to odczuć podczas skręcania, przykładowo podczas skręcania w prawo auto daje ładny ciepły podmuch powietrza, natomiast podczas skręcania w lewo leci bardzo zimne, tak samo dzieje się podczas hamowania( jest zimno). Próbowałem sposobu, który znalazłem na jakieś stronie, odkręciłem korek od zbiornika na płyn zalałem go do pełna odpaliłem auto poczekałem aż się zagrzeje i ściskałem waż wychodzący z chłodnicy do silnika przez kilka minut. Żadne bąbelki się nie pokazały, żadnych zmian podczas jazdy. Gdy daje więcej gazu na biegu jałowym auto grzeje, im wolniejsze obroty tym słabiej. Na codzień mieszkam w Anglii także nie chce dawać auta Anglikowi na warsztat, bo już się kiedyś mocno przejechałem. Czy mogłaby mi ktoś wytłumaczyć czy jest jakiś inny sposób odpowietrzania tego lub jakiś odpowietrznik?
Za każda pomoc z góry dziękuje
Pozdrawiam.
Problem z odpowietrzeniem systemu chłodzenia mazda 6 2.0 diesel 143 km.
Strona 1 z 1
Kolego Mikseristo odkręć korek na chłodnicy, najlepiej na wystudzonym motorku i zeknij czy masz płyn.
Jeżeli mało to dolej na full i koreczek na swoje miejsce, odpal motorek i ogrzewanie na full. Powinien się odpowietrzyć i po ostygnięciu dolejesz znowu na full.To tak na początek
Jeżeli mało to dolej na full i koreczek na swoje miejsce, odpal motorek i ogrzewanie na full. Powinien się odpowietrzyć i po ostygnięciu dolejesz znowu na full.To tak na początek
- Od: 4 sty 2013, 18:39
- Posty: 19
- Skąd: Rokiciny Podhalańskie
- Auto: Mazda 6 GY Sport Wagon 2.0 143KM DPF 2006 r.
Właśnie odkręciłem korek i chlodnica jest pełna. Mogłem dolać może 25 ml i zaczęło się wylewać.
Dopisano 25 sty 2019, 16:30:
Pompa była wymieniana wraz z rozrządem 3 miesiące temu także musi być dobra
Dopisano 25 sty 2019, 16:30:
DooOminO napisał(a):To może pompa wody ?
Pompa była wymieniana wraz z rozrządem 3 miesiące temu także musi być dobra
- Od: 23 sty 2019, 18:51
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6, 2.0 diesel 143 km, 2007 rok Anglik.
Kolego Mikseristo, fajnie jakby Twój pierwszy post był przywitaniem na forum, a nie od razu wątkiem z problemem, bo problem się rozwiąże i na forum już nie wrócisz
Co do problemu to ze swojej strony polecam sprawdzić termostat. Może przestał się zamykać, przez co silnik cały czas chodzi na dużym obiegu i temp. płynu jest niska. Tylko wtedy byś musiał powiedzieć czy samochód zaczął się dłużej nagrzewać niż zwykle.
Zobacz czy na rozgrzanym silniku chłodnica jest ciepła. Jeśli będzie zimna lub letnia, to faktycznie może być pompa wody. Jeśli będzie ciepła / gorąca, to raczej pompę można wykluczyć.
Co do problemu to ze swojej strony polecam sprawdzić termostat. Może przestał się zamykać, przez co silnik cały czas chodzi na dużym obiegu i temp. płynu jest niska. Tylko wtedy byś musiał powiedzieć czy samochód zaczął się dłużej nagrzewać niż zwykle.
Zobacz czy na rozgrzanym silniku chłodnica jest ciepła. Jeśli będzie zimna lub letnia, to faktycznie może być pompa wody. Jeśli będzie ciepła / gorąca, to raczej pompę można wykluczyć.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6