Strona 1 z 1
Problem z obrotami

Napisane:
16 paź 2018, 23:12
przez Jarych
Witam
Doradźcie coś bo nie wiem już...
Podkładki pod wtryskami wymienione miesiąc temu
Rozrząd będę wymieniał w przyszły weekend...
Mazda jest po wymianie turbo od razu jak ją kupiłem( turbo uzywane)
Poniżej zamieszczam link z filmem
https://youtu.be/Mem5BOzKNLg
Re: Problem z obrotami

Napisane:
17 paź 2018, 10:57
przez drx8
a co jest z tymi obrotami nie tak?
Re: Problem z obrotami

Napisane:
17 paź 2018, 15:20
przez Jarych
Falują, nieznacznie ale falują, do tego dochodzi twarda praca silnika kiedy włączam klime
Re: Problem z obrotami

Napisane:
18 paź 2018, 07:36
przez drx8
falują, na zimnym , na rozgrzanym? czy nie ma znaczenia. Jaki masz silnik RF5c RF7J ? uzupełnij opis pojazdu.
Re: Problem z obrotami

Napisane:
19 paź 2018, 18:29
przez Jarych
Moja mazda to 2 litrowy diesel o mocy 143 koni
RF7J 2006r
Obroty falują zazwyczaj na zimnym choć i na ciepłym potrafi się to dziać.
Z rana jak odpalam to pracuje jak traktor
Wrzucam filmik w którym auto pracuje po 3 godzinach stania
https://youtu.be/BF269oTU_C4
Re: Problem z obrotami

Napisane:
19 paź 2018, 21:47
przez DooOminO
Nie ma to jak nagrać klekotanie silnika siedząc w aucie.. ale co innego jak nie wtryski – na warsztat na diagnostykę.

Napisane:
19 paź 2018, 21:58
przez Jarych
Odpowiem Ci szybko że nagrałem silnik ale film nie oddaje tego co słyszy ucho
Re: Problem z obrotami

Napisane:
20 paź 2018, 15:31
przez DooOminO
Sprawdź wtryski i się dużo wyjaśni. Korekty sprawdzaj na załączonej klimatyzacji i na wyłączonej.

Napisane:
24 paź 2018, 10:10
przez Jarych
A mam jeszcze takie pytanko, czy może to być wina przepustnicy? Lub SCV? A może przepływomierz ? Wolał bym wyeliminować najtańsze rzeczy zanim przejdę do wtryskow, zresztą zauważyłem że jak auto osiągnie już temperaturę roboczą to się uspokaja i wariacji z obrotami nie ma, tylko na zimnym to występuje, a jak były by walniete wtryski to chyba temperatura nie miała by znaczenia
Re: Problem z obrotami

Napisane:
26 paź 2018, 09:37
przez DooOminO
Tak może być to wszystko co wymieniłeś jeśli więc stawiasz diagnozy to dlaczego nie diagnozujesz? Elementy wymienione są do sprawdzenia, na samym początku korekty wtryskiwaczy o których pisałem post wcześniej ale został on przez Ciebie chyba pominięty bo pytasz o inne możliwości nie sprawdzając "pierdoły" o której pisałem. Do korekt dołącz jeszcze ciśnienia na szynie cr i sprawdź czy jedno z drugim w różnych przypadkach np włączona klima reaguje parametrem bieżącym.