Strona 1 z 1
Panewki remont

Napisane:
25 wrz 2018, 21:45
przez strulson
Witam,
Wydaję mi się że zaczynają stukać panewki w RF7J.
Da się to zrobić od dołu bez wyciągania silnika?
Jakie są koszta naprawy tego i gdzie to można zrobić w Warszawie?
Re: Panewki remont

Napisane:
26 wrz 2018, 11:11
przez DooOminO
Nie da się, jak obróciło panewkę to i tak tłok trzeba wyciągnąć nikt na aucie się nie męczy z takimi naprawami.
Re: Panewki remont

Napisane:
26 wrz 2018, 16:47
przez strulson
No właśnie, że niczego nie obróciło.
Chcę naprawić zanim coś się stanie.
Re: Panewki remont

Napisane:
27 wrz 2018, 07:08
przez DooOminO
Jeśli ją obróciło to już się stało za dużo, obróciło bo brakło smarowania o ile ją naprawdę obróciło.

Napisane:
7 mar 2019, 00:33
przez konto
czyli jednak się obróciło nawet jak się nie obróciło


Napisane:
8 mar 2019, 02:04
przez Dark_Mat
Nigdzie nie znalazłem jednoznacznej informacji, więc tutaj zapytam – czy jeśli zaczyna stukać panewka, to znaczy, że już ją obróciło, czy że dopiero zamierza ją obrócić?
Re: Panewki remont

Napisane:
9 mar 2019, 23:58
przez DooOminO
Tak, rozkręcić to i badać
Re: Panewki remont

Napisane:
10 mar 2019, 00:22
przez tadziol
Dark_Mat napisał(a):jeśli zaczyna stukać panewka
NIGDY nie słychać stuku panewki. To co słyszymy to tłok wali o głowicę.
Panewka nie stuka,po prostu nie ma takiej możliwości.

Napisane:
11 mar 2019, 14:40
przez Dark_Mat
Możesz rozjaśnić jak to jest możliwe, żeby tłok stukał o głowicę? W sensie jak to wygląda od technicznej strony, że nagle po obróceniu panewki tłok znajduje się wyżej niż w GMP?
Re: Panewki remont

Napisane:
11 mar 2019, 16:47
przez DooOminO
Z tego co się orientuje to uderza on o zawory np wtedy gdy nałoży się panewka na panewkę, gmp jest bliższe głowicy przez co mamy delikatną kolizję.
Re: Panewki remont

Napisane:
11 mar 2019, 17:48
przez tadziol
Zawory są schowane w głowicy. OK 2 mm,ale są.