Panewki remont

Postprzez strulson » 25 wrz 2018, 21:45

Witam,
Wydaję mi się że zaczynają stukać panewki w RF7J.
Da się to zrobić od dołu bez wyciągania silnika?
Jakie są koszta naprawy tego i gdzie to można zrobić w Warszawie?
Początkujący
 
Od: 21 maja 2017, 20:30
Posty: 18

Postprzez DooOminO » 26 wrz 2018, 11:11

Nie da się, jak obróciło panewkę to i tak tłok trzeba wyciągnąć nikt na aucie się nie męczy z takimi naprawami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez strulson » 26 wrz 2018, 16:47

No właśnie, że niczego nie obróciło.
Chcę naprawić zanim coś się stanie.
Początkujący
 
Od: 21 maja 2017, 20:30
Posty: 18

Postprzez DooOminO » 27 wrz 2018, 07:08

Jeśli ją obróciło to już się stało za dużo, obróciło bo brakło smarowania o ile ją naprawdę obróciło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez konto » 7 mar 2019, 00:33

czyli jednak się obróciło nawet jak się nie obróciło :)
Początkujący
 
Od: 19 cze 2013, 17:52
Posty: 8
Auto: Mazda GH RF7J 09' KOMBI

Postprzez Dark_Mat » 8 mar 2019, 02:04

Nigdzie nie znalazłem jednoznacznej informacji, więc tutaj zapytam – czy jeśli zaczyna stukać panewka, to znaczy, że już ją obróciło, czy że dopiero zamierza ją obrócić?
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2015, 02:14
Posty: 291 (10/0)
Auto: Mazda6 kombi
MZR-CD 121 KM
2006 rok

Postprzez DooOminO » 9 mar 2019, 23:58

Tak, rozkręcić to i badać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez tadziol » 10 mar 2019, 00:22

Dark_Mat napisał(a):jeśli zaczyna stukać panewka

NIGDY nie słychać stuku panewki. To co słyszymy to tłok wali o głowicę.
Panewka nie stuka,po prostu nie ma takiej możliwości.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Dark_Mat » 11 mar 2019, 14:40

Możesz rozjaśnić jak to jest możliwe, żeby tłok stukał o głowicę? W sensie jak to wygląda od technicznej strony, że nagle po obróceniu panewki tłok znajduje się wyżej niż w GMP?
Ostatnio edytowano 11 mar 2019, 20:19 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2015, 02:14
Posty: 291 (10/0)
Auto: Mazda6 kombi
MZR-CD 121 KM
2006 rok

Postprzez DooOminO » 11 mar 2019, 16:47

Z tego co się orientuje to uderza on o zawory np wtedy gdy nałoży się panewka na panewkę, gmp jest bliższe głowicy przez co mamy delikatną kolizję.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez tadziol » 11 mar 2019, 17:48

Zawory są schowane w głowicy. OK 2 mm,ale są.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6