przepływ powietrza

Postprzez matios0001 » 23 wrz 2018, 20:56

Jaki macie u siebie maksymalny przepływ powietrza ? bo u mnie to ok 120 g/s
silnik rf7j 143km. Zastanawiam się czy aby nie jest za mały?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez DooOminO » 23 wrz 2018, 20:59

Masz jakieś problemy z autem ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez matios0001 » 23 wrz 2018, 22:22

no patrząc na logi, które sobie zrobiłem, to mam niedoładowanie od dołu i właśnie za mało powietrza na wyższych obrotach i zastanawiam się ile macie powietrza przy maksymalnej mocy, bo według obliczeń w jakimś programie powinno być ok.140 g/s
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez drx8 » 24 wrz 2018, 11:22

To wyczyść przepustnice. żeby się otwierała w pełnym zakresie.
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2015, 00:31
Posty: 168 (0/5)
Skąd: CK
Auto: Mazda 6 GG Liftback
2.0MZR-CD 136KM
2004r. RF5C

Postprzez DooOminO » 24 wrz 2018, 14:38

Skąd wiesz, że to przepustnica ? Nie doładowanie moze być z wielu powodów :) sprawdź jakie doładowanie żąda komputer i porównaj go, jeśli jest mniejsze to zacznij od sprawdzenia szczelności w układzie doladowania/zmienna geometria do ustawienia/słabe podcisnienie/przepustnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez matios0001 » 24 wrz 2018, 18:26

Przepustnicę patrzyłem niedawno, to cała czyściutka. Tu załączam loga, może ktoś coś poradzi, ale mi to wygląda na jakieś lewe powietrze, ale dziwne jest to, że jak już ma te 3000 obrotów, to potem do 3500(max moc), cały czas bierze tyle samo powietrza, co przekłada się na to, że osiągana ilość powietrza jest coraz mniejsza od zadanej. Przepływkę dopiero co wymieniłem na org. denso.

https://1drv.ms/u/s!AnNTabuaz1FWiVmghfiSbE9a5JEZ
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez DooOminO » 25 wrz 2018, 11:10

Powinno zakopcic, szukaj nieszczelności tak jak pisałem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez matios0001 » 25 wrz 2018, 21:24

no właśnie zakopca wtedy, ale już nie wiem gdzie szukać tej nieszczelności, bo to jak coś to jest gdzieś przed turbiną
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez Michazzz » 26 wrz 2018, 15:09

A ta rura między IC, a turbiną? Ona lubiła sobie popękać przy IC, co prawda w przed liftach, może Ciebie też to dopadło?
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2017, 12:20
Posty: 74 (5/1)
Auto: Mazda 6, Diesel 1998 cm3, 121KM, 2004, GY

Postprzez matios0001 » 6 gru 2018, 23:54

Jeżeli dolot jest szczelny, to co może mieć wpływ na zaniżony przepływ powietrza. Luzy zaworowe? Bo już nie wiem gdzie szukać przyczyny kopcenia?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez DooOminO » 7 gru 2018, 19:15

Sprawdzałeś jakie doładowanie jest zadane a jakie uzyskane? Jeśli się zgadza w parametrach to pamiętaj, że zawszę czujnik może zawyżać doładowanie to samo tyczy się przepływki – jeśli podaje zawyżoną wartość przepływu powietrza to silnik kopci bo podlewa paliwa .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez matios0001 » 7 gru 2018, 19:24

Ciśnienia się zgadzają, czujnik sprawdzany vacuumetrem i wszystko jest tak samo. A co do ilości powietrza to właśnie komp pokazuje mniej niż jest zadane. Np chce mieć 130 g/s a pokazuje 120 g/s
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez DooOminO » 7 gru 2018, 22:36

Zmienna geometria w pełni sprawna ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez matios0001 » 7 gru 2018, 23:45

Sprawna, widać, że ładnie chodzi dzwigienka
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez kubsztyk » 8 gru 2018, 11:20

Szczelność intercoolera i wszystkich węży za przepływką a przed kolektorem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6