silnik odpala i od razu gaśnie

Postprzez tadziol » 22 lis 2018, 13:12

Przem96 napisał(a):Nie zwracalem szczegolnie uwagi ale chyba szary.

To akurat bardzo ważne.
Parę litrów nowego paliwa do bańki i podłącz wężykami silnik bezpośrednio do niej. Możesz nawet ominąć filtr paliwa. Niech popracuje jakiś czas i zobacz czy są zmiany. O ile te wtryski jeszcze żyją....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Przem96 » 22 lis 2018, 13:40

Dobra tylko to pewnie troche potrwa bo samochod jest 70 km ode mnie u elektrykow ktorzy pewnie nie podlacza mi go bezposrednio z banki.

Zalozmy ze byla by roznica? I co w takim wypadku? O czym moze to swiadczyc?
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 22 lis 2018, 14:10

Przem96 napisał(a):u elektrykow ktorzy pewnie nie podlacza mi go bezposrednio z banki.

A co ? To przekracza ich możliwości ?
Przem96 napisał(a):Zalozmy ze byla by roznica? I co w takim wypadku? O czym moze to swiadczyc?

A jak myślisz....?!
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Przem96 » 22 lis 2018, 14:20

No coz, ja nie jestem mechanikiem ale bylbym w stanie go podlaczyc z banki bez problemu. Wiec co by o tym swiadczylo? Ze co jest winowajca?
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez DooOminO » 22 lis 2018, 18:02

Poważnie pytasz? :P
Poproś mechaników o sprawdzeniu ciśnienia na szynie no i korekty jakie mają poszczególne wtryskiwacze – przecież to nam bardzo dużo powie bo może wszystko z nimi jest okey a na obroty wchodzi takim ślimaczym tempem bo pan majster zerwał przewód od podciśnienia sterujący zmienną geometria :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Przem96 » 22 lis 2018, 19:15

Wtryski sa 100 % dobre. Nie ma tutaj nawet o czym mowic. No a co w takim razie z obrotami? Ze silnik rysnie,zapali na strzala i gasnie??
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 22 lis 2018, 20:59

Przem96 napisał(a):Pomożecie: / bo ja juz rozkladam ręce

Owszem,tylko nie rozumiem po co te Twoje mędrkowanie i przegadywanie się z ludźmi,którzy (bez urazy) mają większą wiedzę od Ciebie. Zrób to co Ci poleciłem,a dyskutować będziemy jak dasz znać co z tego wyszło.
Prosta czynność :
tadziol napisał(a):Parę litrów nowego paliwa do bańki i podłącz wężykami silnik bezpośrednio do niej. Możesz nawet ominąć filtr paliwa. Niech popracuje jakiś czas i zobacz czy są zmiany.

A wiele wyjaśni,podobnie jak kolor dymu.Być może niewiele znaczy,jednak mnie mówi dużo.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Przem96 » 23 lis 2018, 12:32

Tu nie chodzi o zadne medrkowanie. Ja po prostu sugeruje. Jak bedzie sprawdzony z samej banki to dam znac
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 23 lis 2018, 12:58

Jasne.
Tylko pozwól jej popracować na tym paliwie z bańki jakiś czas. Pół godziny,godzinę....
10 min to za krótko.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6