Wymiana wtryskiwacza

Postprzez smile » 1 lut 2015, 22:24

Tak zmieniło się. Regeneracja jest już możliwa, i nie jest to tylko wymiana końcówek.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez MIRAS M6 » 2 lut 2015, 00:37

Wielkie dzięki za pomyślne wiadomości <spoko>

Dopisano 2 lut 2015, 16:14:

Ok dobrzyn22. Zapomniałem się. Przy okazji cenne info z dzisiaj od Denso Warszawa. Owszem uruchomiono regenerację wtrysków Denso w Mazdzie 6 ale tylko w wyprodukowanych od 2005r z silnikami RF-7J a silniki RF-5C w dalszym ciągu są dyskryminowane ceną jednego nowego 2500 zeta <boje się> <boje się> <boje się> bo regeneracji brak !!
Ostatnio edytowano 2 lut 2015, 07:15 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez pete14 » 13 lut 2015, 21:52

to Denso na Sokratesa to jakaś totalna porażka.
kiedyś chciałem robić jakieś wzmocnienie 626 2002rok z przebiegiem 130tysi to za samą diagnozę krzyknęli 6 tysi <lol>
i jeszcze za nic nie ręczyli po sprawdzeniu <zeby>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2009, 17:18
Posty: 202
Skąd: ワルシャワ
Auto: 6 GY RF5C
E46 Compact N47D20
były:
323F Z5'98
626GW RF2A '02
6GH R2AA

Postprzez KrystianCK » 28 lut 2015, 15:12

Witam. Podłącze się pod ten post. Mam taką o to prośbę czy mógłby mi ktoś podaj namiary (telefon, link do strony) na jakiś sklep w którym mógłbym kupi nowe wtryskiwacze w miarę przyzwoitej cenie. Bo z tego co wyczytałem to regenerowanymi to można za psami rzucać, a używane to też loteria.
KrystianCK
 

Postprzez dobrzyn22 » 1 mar 2015, 11:06

moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez KrystianCK » 2 mar 2015, 10:38

Cenę powiedzieli mi konkretną, 3,300 zł za jeden. Pare złoty dołożyć i można kupić drugą taką Mazde :) Jakieś inne propozycje?
KrystianCK
 

Postprzez robertg76 » 28 kwi 2015, 17:15

Witam.

Jestem zmuszony wymienić 2 wtryski RF7J 13H50 czy muszę wpisać jakieś kody adaptacyjne w sterowniku czy bez wpisania tych kodów auto odpali czy raczej nie ma szans ?
A może ma ktoś na sprzedaż sprawne wtryskiwacze RF7J 13H50 .

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 13 sie 2007, 21:54
Posty: 29
Skąd: KOŁO
Auto: Mazda 6 2,0 RF7J MZR-CD 121KM 2006r.
626 1,8 GE

Postprzez Janusz626 » 29 kwi 2015, 13:04

Kody wtryskiwaczy wpiszesz do ECU za pomocą programu Forscan.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez robertg76 » 29 kwi 2015, 13:38

No niestety próbowałem połączyć się za pomocą elm 327 i forscan jednak program łączy się ale nie może odczytać żadnych danych z ecu nie wiem dlaczego.
Początkujący
 
Od: 13 sie 2007, 21:54
Posty: 29
Skąd: KOŁO
Auto: Mazda 6 2,0 RF7J MZR-CD 121KM 2006r.
626 1,8 GE

Postprzez rsk » 30 kwi 2015, 06:30

Jeżeli Forscan nie widzi żadnych danych z auta spróbuj połączyć się innym interfejsem. Na oficjalnym forum jest informacja o tym, iż nie wszystkie interfejsy zapewniają odpowiednią przepustowość na potrzeby transmisji danych (chodzi dokładnie o konwerter zamontowany w interfejsie).
Początkujący
 
Od: 4 gru 2014, 08:12
Posty: 17
Auto: Mazda 6 GY 04' 2.0 CiTD 136KM

Postprzez robertg76 » 2 maja 2015, 13:37

Witam.
Mam jeszcze takie pytanie wtryski mam do wymiany pierwsze dwa wtryski od prawej strony ( kierowcy) to w ecu które to numery cylindra ? 1-3-4-2 ?
Początkujący
 
Od: 13 sie 2007, 21:54
Posty: 29
Skąd: KOŁO
Auto: Mazda 6 2,0 RF7J MZR-CD 121KM 2006r.
626 1,8 GE

Postprzez Janusz626 » 17 maja 2015, 09:23

Pierwszy to od rozrządu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Zbyk » 13 lip 2015, 20:27

Jak to właśnie wygląda?
Od lewej strony czyli rozrządu:
1 tłok to 1 wtrysk
2 tłok to 2 wtrysk
3 tłok to 3 wtrysk
4 tłok to 4 wtrysk

Niech ktoś mnie poprawi jeśli jest inaczej.
Czy ktoś tutaj z forumowiczów mógłby podać screenową procedurę z forscana jak koduje się wtryski?

U mnie okazuje się po wszystkich przeciwnościach wtryski do wymiany.
Mam badania starych wtrysków i 3 są do wyrzucenia. Zacinają się, nie trzymają ciśnienia. Co najlepsze to nie leją.
Więc w przyszłym tygodniu mam wymianę. Zamówiłem regenerowane u Riki – ego z gwarancją z badaniem pracy. U mnie to: RF7J13H50.

Edycja 23.07.2015
Właśnie wymieniłem u siebie 4 wtryski na regenerowane przez DENSO.
Adaptacja nowych wtrysków przy pomocy forscan polega na:
Podpinamy komputer, następnie przechodzimy do zakładki serwisowej i tam jest zmiana kodów wtrysków oczywiście kluczyk w stacyjce przekręcony w pozycje ON.
Przed naszymi oczami pojawia się okienko w które wpisujemy nowe kody wtryskiwaczy.
Po wpisaniu wszystkich kodów pod okienkiem jest przycisk zapisz do PCM.
Forscan powie nam abyśmy wyjeli kluczyk ze stacyjki i ponownie przekręcili w pozycje ON.
Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie i nie pomyliliśmy się w przepisywaniu kodów z wtrysków to mamy zakończoną adaptację naszych wtrysków.
Następnie uruchamiamy procedurę reset korekcji wtrysków.

Po całej procedurze nie robimy już kalibracji wtrysków gdyż wtryski są ustawione fabrycznie.
Wystarczy uruchomić silnik i cieszyć się samymi ZERAMI w korekcji.
U mnie problem z nierówną pracą silnika znikł. Sprawdziłem dawki paliwa dla 4 wtrysków. Wcześniej miałem 14-16 teraz mam 5-6.
Madzia wbija w fotel, teraz sama radość z jazdy. Zobaczymy jak wyjeżdżę zbiornik paliwa.
Wcześniej wtryski mi lekko siały w CB radiu, po założeniu nowych tego efektu już po prostu nie ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2015, 14:19
Posty: 140 (2/3)
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 6 Sport Wagon, GL 2018, 2.0
silnik benzyna 165KM
wersja SkyEnergy

Postprzez gruberek11 » 18 lip 2015, 16:19

Panowie mam pytanie.
Jeśli będe wymienał wtryskiwacze np: na używane sprawdzone lub regenerowane muszę dobierać je jakoś po numerach? czy muszę je jakoś adaptować?
PS MAZDA 6 2.0 121 KM DIESEL
pOZDRAWIAM
Początkujący
 
Od: 1 sie 2010, 21:11
Posty: 16
Skąd: GDYNIA
Auto: Mazda 626 1993 2.0 benzyna

Postprzez iamo82 » 29 lip 2015, 08:31

Czy w Mazdzie z 2004 roku 121KM również trzeba dopisywać wtryski po wymianie do ECU.
Początkujący
 
Od: 26 sie 2014, 15:09
Posty: 7
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD KOMBI
121KM

Postprzez romexik » 29 lip 2015, 11:48

Podepne się pod temat i zapytam czy używał ktoś może takiego lub innego podobnego środka http://www.motochemia.pl/stp-formula-do ... p-295.html do czyszczenia wtryskiwaczy? Mam mały lecz odczuwalny spadek mocy i przyczyną prawdopodobnie są właśnie wtryski.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2015, 19:43
Posty: 251 (2/2)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 V 2.0 diesel

Postprzez dobrzyn22 » 29 lip 2015, 11:52

moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez iamo82 » 31 lip 2015, 08:14

Ja po wymianie przeprowadziłem jedynie kalibrację i jak na razie jest wszystko ok.
Początkujący
 
Od: 26 sie 2014, 15:09
Posty: 7
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD KOMBI
121KM

Postprzez Enduro » 31 lip 2015, 09:56

gruberek11 napisał(a):...muszę dobierać je jakoś po numerach? czy muszę je jakoś adaptować?
PS MAZDA 6 2.0 121 KM DIESEL
pOZDRAWIAM

nie, po montazu kalibracja.. <spoko>
przy okazji demontazu regulacja luzow i wymiana podkladek

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez iamo82 » 31 lip 2015, 12:29

Mój mechanik stwierdził, że nie ma potrzeby robić kalibracji, że się same po jakimś czasem skalibrują.
Ja i tak go nie posłuchałem i zrobiłem samodzielnie kalibrację, bo po założeniu wtrysków nie podobało mi się klepanie wtryskiwaczy.

Oczywiście podkładki i uszczelka wymieniona oraz luzy zaworowe sprawdzone.

Koszt całościowy:
– wtryski 750zł,
– sprawdzenie wtrysków 400zł (sprawdzone 10 sztuk, 4 stare i 6 nowych kupionych)
-robota mechanika jeszcze nie wyceniona, dopiero jak wszystko będzie ok będę płacił :)
.
Początkujący
 
Od: 26 sie 2014, 15:09
Posty: 7
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD KOMBI
121KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6