Błąd P0401 i P0404 – błąd EGRa?

Panowie pojawiły mi się błędy P0401 i P0404, postanowiłem wykręcić EGR, poczyścić i na nowo wkręcić , ponieważ był cały zapaćkany, po wyczyszczeniu sprawdziłem czy działa ten ruchomy trzonek, wszystko wskazywało na to że działa i skręciłem wszystko do kupy, po przejechaniu 50 – 80 km ponownie błędy P0401 i P0404.
Googlując znalazłem, że błędy te znaczą:
Czy waszym zdaniem EGR jest do wymiany czy co powinienem sprawdzić ?
Dodatkowo pojawił się problem gaśnięcia silnika, obroty spadają i auto gaśnie, ale nie wiem czy ten problem ma związek z tym błędem, czy jest to po prostu kolejny problem.
Kod: P0401 – W uk_adzie EGR wykryto niedostateczny przep_yw.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END DTC P0401-FF===
===DTC P0404-FF===
Kod: P0404 – Usterka sterowania położeniem zaworu EGR bądź wartość pozazakresem.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Usterka sterowania położeniem zaworu EGR bądź wartość pozazakresem.
Przyczyn_ tego kodu DTC mo_e by_:
Przerwa w obwodzie
Zwarcie z masą lub z akumulatorem.
Przewód podciśnieniowy zużyty lub uszkodzony.
Zespół zaworu EGR.
Niedrożność przewodów / filtru / zaworów
Niesprawny albo uszkodzony PCM.
===END DTC P0404-FF===
Googlując znalazłem, że błędy te znaczą:
P0401
Wykryto System recyrkulacji spalin (EGR) do dolnej przepływu
P0404
System recyrkulacji spalin (EGR) Zakres obwodu / wydajność
Czy waszym zdaniem EGR jest do wymiany czy co powinienem sprawdzić ?
Dodatkowo pojawił się problem gaśnięcia silnika, obroty spadają i auto gaśnie, ale nie wiem czy ten problem ma związek z tym błędem, czy jest to po prostu kolejny problem.