Sprawa wygląda tak. Przed wykręceniem czujnika wałka błędy wykasowałem. Wykręciłem czujnik i....na czujniku opiłek metalu taki na 5mm długości. Skąd on się tam pojawił? Odpaliłem auto z odłączonym czujnikiem, na desce zapaliły się kontrolki check engine + system kontroli trakcji (TCS i DSC) bez kontrolki DPF czyli mazda nie weszła w tryb awaryjny. Odczytałem logi.
Odczytane logi:
===PCM DTC U3FFF-FF===
Kod: U3FFF – Error
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC U3FFF-FF===
===OBDII DTC P0342-C===
Kod: P0342 – Wartość niska obwodu czujnika CMP
Status:
– Potwierdzony – usterka jest potwierdzona
Moduł: Diagnostyka pokładowa II
===END OBDII DTC P0342-C===
===ABS DTC C1119===
Kod: C1119 – Błąd sygnału wejściowego TCS w skrzynce rozdzielczej
Moduł: Moduł układu przeciwblokującego ABS / Układu przeciwpoślizgowego TCS
===END ABS DTC C1119===
Jakieś sugestie?
