Nie chce zapalić
witam , nie moge zapalic Madzi i mam takie szybkie pytanko a mianowicie czy w pompie wysokiego cisnienia na zasilaniu paliwem jest gdzies jakies sitko czy cos , znaczy sie jak po wykreceniu SCV pompowalem pompka na filtrze to w otworze po tymze zaworze ledwo kapalo paliwo, czy tak ma byc ? bo na jakims filmiku z You Tube widzialem jak gosciu nacisnol pompke i z tego otworu lecialo tak dosc konkretnie, czy w pompach Denso tez tak ma leciec? Dodam jeszcze ze wymienilem filtr paliwa , sprawdzilem SCV -dziala bardzo ladnie,odpowietrzalem caly uklad chyba z tysiac razy , i dalej wyglada tak jakby pompa niedostawala paliwa i niema z czego napompowac cisnienia na CR, Dodam jeszcze ze naprawiany byl caly silnik poniewaz lejacy wtrysk wypalil mi dziure w tloku a raczej tak go mocno wytopil ze doszedl do kanalow chlodzacych , no naturalnie dziura na wylot.Wtryski po regeneracji (te
same i na tych samych miejscach),rozrzad na znakach , wtyczki pozapinane , komputer niewywala zadnego bledu. Juz brakuje mi pomyslow, pomozcie prosze bo oszaleje.
same i na tych samych miejscach),rozrzad na znakach , wtyczki pozapinane , komputer niewywala zadnego bledu. Juz brakuje mi pomyslow, pomozcie prosze bo oszaleje.


. Muj stary blok wyczyszcze z pozostalosci po tloku i jak bedzie sie nadawal to go zamontuje z powrotem z nowymi pierscionkami. Jak sprawdzilem korekty to normalnie z kosmosu ,choc wtryski po regeneracji. teraz wiem ze komputer
