Buczenie na zimnym / Termostat / Pompa / Czujnik temperatury?

Witam serdecznie, mam następującą sprawę:
Od 3 dni zauważyłem pewien objaw:
1. W momencie ruszenia i wstępnej jazdy (zimny silnik, niska temperatura, niższe obroty) dochodzi do mnie dziwne buczenie, nieregularne, jakby wentylator (buczenie jest ciągłe, równomierne). Buczenie zlokalizowałem w okolicy filtra paliwa, mnie więcej w tej części.
2. Buczenie trwa około przez około 2-3 minuty (myślę, że związane jest z nagrzaniem silnika) – potem ustępuje. Nie ma reguły na powtarzalność – istotne jest to, że jest na zimnym.
I teraz tak:
– silnik pracuje dobrze
– temperatura wchodzi normalnie (nie wchodzi również na czerwone pole)
– wentylatory się kręcą (sprawdzone na klimatyzacji, klimat działa, ogrzewanie również)
– nie ma Check Engine, nie ma utraty mocy, nie ma przerywania, szarpania, nie ma również grzania podczas normalnej, szybki jazdy. Nie ma również grzania na postoju. Płynu nie ubywa.
– edit: zauważyłem dziś, że temperatura na zewnątrz jest stała – tzn. termometr pokazuje cały czas 21 stopni. Sądzę, ze możesz być więcej. Uwalony czujnik temperatury?
Jedyną rzeczą którą przeoczyłem, tzn. to może mieć związek to fakt, że pewnego dnia, wylał się płyn chłodniczy przez wężyk odprowadzający (zauważyłem zacieki). Chłodnica cała, nie kapie, zbiorniczek cały, nie kapie.
Proszę o poradę, radę w tej kwestii.
Od 3 dni zauważyłem pewien objaw:
1. W momencie ruszenia i wstępnej jazdy (zimny silnik, niska temperatura, niższe obroty) dochodzi do mnie dziwne buczenie, nieregularne, jakby wentylator (buczenie jest ciągłe, równomierne). Buczenie zlokalizowałem w okolicy filtra paliwa, mnie więcej w tej części.
2. Buczenie trwa około przez około 2-3 minuty (myślę, że związane jest z nagrzaniem silnika) – potem ustępuje. Nie ma reguły na powtarzalność – istotne jest to, że jest na zimnym.
I teraz tak:
– silnik pracuje dobrze
– temperatura wchodzi normalnie (nie wchodzi również na czerwone pole)
– wentylatory się kręcą (sprawdzone na klimatyzacji, klimat działa, ogrzewanie również)
– nie ma Check Engine, nie ma utraty mocy, nie ma przerywania, szarpania, nie ma również grzania podczas normalnej, szybki jazdy. Nie ma również grzania na postoju. Płynu nie ubywa.
– edit: zauważyłem dziś, że temperatura na zewnątrz jest stała – tzn. termometr pokazuje cały czas 21 stopni. Sądzę, ze możesz być więcej. Uwalony czujnik temperatury?
Jedyną rzeczą którą przeoczyłem, tzn. to może mieć związek to fakt, że pewnego dnia, wylał się płyn chłodniczy przez wężyk odprowadzający (zauważyłem zacieki). Chłodnica cała, nie kapie, zbiorniczek cały, nie kapie.
Proszę o poradę, radę w tej kwestii.