Problem z pracą silnika mazda 6 citd lift 2.0 143km rf7

Postprzez Ciamciara » 12 mar 2017, 14:45

Moja przygoda z autem zaczęła się kiedy w trakcie jazdy nagle zgasł. Po jakimś czasie zapaliła i pojechałem na stację zatankowac pomyślałem że może być mało paliwa więc po wszystkim wsiadam i nie mogę odpalić to została do rana na stacji. Następnego dnia rano wsiadam od strzała zapaliła w tym był duży mróz w drodze do mechanika zgasł jeszcze po diagnozie pokazało niskie napięcie na wtryskach 1 i 3 i egr ale mam zaślepiony, no to złodziej już ręce zaciera bo zarobi. Następnego dnia dzwoni że auto gotowe wymiana będzie kosztować 2800zl no załapałem się i dzwonie do żony a ona do niego po negocjacji postawienie zapłaciłem 1450zł. Następnego dnia rano jadę do sklepu po zakupach znowu dupa nie pali no to dzwonie do niego to stwierdził że zawór scv się zawiesza kupił zawór który niby kosztował 450zl ale jak założył to nie mógł dalej odpalić podmieniłem stary auto działa pokłuciłem się z gościem pojechałem na kompa do elektryka żeby zobaczyć czy coś się zmieniło i dalej to samo niskie napięcie na wtryskach ale nie podjął się naprawy bo to mazda i nie wiem jak to zrobić więc szukam każdy odmawia naprawy aż w końcu się udało myślę że się uda w renomowanej firmie. Wytłumaczył wszystko stwierdzili że to pompa paliwa a dodatkowo dowiedziałem się że wtryski nie były ruszane i zapłaciłem za umycie silnika. I tak się zaczyna pompe kupiłem sprawdzona zamontowana no niby ok auto chodzi ale po odebraniu jadąc autem zauważyłem że już nie ma tej mocy i w pewnym momencie tak zaczął przerywać jak by Paliwa nie dostawała no to na drugi sposobem auto coraz gorzej chodzi obroty faluja spadają do 8tys silnik już nie gaśnie jak się rozgrzewa ale kiedy mu się podoba. Sprawdzone wtryski niby dobre czujniki położenia wału zawór scv kupiłem nowy i dalej to samo i mechanik już odpuścił i kazał mi kupić komputer immo koszt wymiany będzie to 1000 zł. Zacząłem się zastanawiać czy to pomoże. Znalazłem fachowa który zajmuje się programem denzo po sprawdzeniu programu okazało się że wszystko jest ok ale w tym kompie są zwiększone parametry które podnoszą moc. W tej chwili auto zabrałem i sam sobie czyszczenie i oglądam co może być. Proszę o informację pomoc zastanawiam się nad nowym silnikiem
Początkujący
 
Od: 22 lut 2017, 22:06
Posty: 7
Auto: Mazda 6 citd lift 2.0 143km

Postprzez Ciamciara » 13 mar 2017, 21:24

Witam wszystkich myślałem że może się ktoś zainteresuje pomoże mi bo chyba po to jest forum <płacze>
Początkujący
 
Od: 22 lut 2017, 22:06
Posty: 7
Auto: Mazda 6 citd lift 2.0 143km

Postprzez kubsztyk » 13 mar 2017, 22:21

Sprawdzałeś sitko w baku? viewtopic.php?p=1626560#p1626560
Układ paliwowy, czy się nie zapowietrza?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez Ciamciara » 14 mar 2017, 19:02

Sitko w baku czyste cały układ jest wyczyszczony i odpowietrzony i dalej to samo
Początkujący
 
Od: 22 lut 2017, 22:06
Posty: 7
Auto: Mazda 6 citd lift 2.0 143km

Postprzez Ciamciara » 15 mar 2017, 21:31

Witam ktoś coś może pomóc?
Początkujący
 
Od: 22 lut 2017, 22:06
Posty: 7
Auto: Mazda 6 citd lift 2.0 143km

Postprzez DooOminO » 16 mar 2017, 09:30

Bez komputera i parametrów pracy silnika nic nie zdziałasz, trzeba szukać w momencie gaśnięcie silnika musi jakaś wartość któregoś z czujników się zmienić na tyle, że silnik gaśnie. Trzeba szukać dobrego mechanika i mu oddać autko bo przez forum z takim problemem będzie ciężko pomóc :) znając życie nie będzie to nic poważnego no chyba, że któryś cylinder ciśnienia nie trzyma ale to można sprawdzić bo tym jakie korekty mają wtryski.

Ps masz kod błędu wtrysków jeśli tak to podaj.
A jeszcze mapę która 'podnosi moc' wgrywał jakiś Janusz z komputerem i gotową mapą z gogle podpisana +50km i 100 Nm czy też było to wykonane w profesjonalnym warsztacie razem z hamownią i wykresem że wszystko jedzie i ciągnie tak jak powinno ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Ciamciara » 16 mar 2017, 21:29

Witam niestety nie posiadam kodów błędów za każdym razem po podłączeniu do kompa było niskie napięcie na pierwszym i trzecim wtrysku a moc silnika była zrobiona raczej w profesjonalnym zakładzie także egr, byłem u Pana który zajmuje się tylko programem denzo zagrał mój program i wykres pokazał podniesioną moc sam widziałem ale dla mnie to czarna magia <nauka> ale nie wiele mógł mi pomóc zaproponował wymianę zawór scv ale to nie pomogło.

Dopisano 16 mar 2017, 21:01:

Jeszcze takie pytanko zauważyłem że koło pompy od klimy wszystko jest w oleju jakieś mazi czy może mieć wpływ na pracę silnika? Naraz nie mam możliwości sprawdzenia

Dopisano 17 mar 2017, 01:51:

Na filmie można zauważyć ten olej na pompie klimatyzacji i pod filtrem oleju
Początkujący
 
Od: 22 lut 2017, 22:06
Posty: 7
Auto: Mazda 6 citd lift 2.0 143km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6