RF7J – brak mocy

Witam
Przeszukałem forum, ale nie znalazłem wątku, który mógłby odpowiadać niedomaganiu mojej Magdaleny
Otóż może ktoś spotkał się z takimi objawami.
Przy dłuższej jeździe na tempomacie na 6-m biegu nagle pedał gazu przestaje reagować. czyli np: mam na liczniku 130 km/h ok. 2,1 tys obrotów, próbuję przyśpieszyć i wskazówka przyśpieszania ani drgnie...
Również jak mam na autostradzie zadaną tempomatem prędkość powiedzmy 140 km/h – to przy lekkim wzniesieniu spada do 135, potem znów rośnie do 140... wydaje się, że jakby brakowało mocy.
Rozwiązaniem tego problemu, które wyczaiłem jest redukcja biegu do 5-tki, wtedy moge docisnąć powiedzmy tylko do 3 tys. obrotów, lub 4-ki – do 3,1 tys. obrotów. I tu ciekawostka – czasami przygazowanie na niższym biegu – powiedzmy 4-ce pomaga, tzn, znów mogę się rozpędzać na 6-ce do 180-190 km/h
Turbina sprawdzana, otwiera się, układ doładowania szczelny (też sprawdzany) czy to jest tak, że turbo może się zawieszać w jednym położeniu? Tak pytam, bo objaw narasta kiedy długo jadę na tempomacie z taką samą prędkością.
Poza tym wszystko z autkiem ok – spalanie, kultura pracy silnika – tylko czasem na autobahnie wbijam na lewy pas, chce go szybko zwolnić, naciskam gaz i nic się nie dzieje tzn, nie dam rady przyśpieszyć na 6-m biegu powyżej 130 km/h
Macie please jakieś pomysły co jeszcze można sprawdzić. Filtr paliwa wymieniany co druga wymianę oleju, paliwo tylko na markowych stacjach, żadne tam vervy, tylko czysta ropa...
Pozdrawiam
Krzysztof
Przeszukałem forum, ale nie znalazłem wątku, który mógłby odpowiadać niedomaganiu mojej Magdaleny
Otóż może ktoś spotkał się z takimi objawami.
Przy dłuższej jeździe na tempomacie na 6-m biegu nagle pedał gazu przestaje reagować. czyli np: mam na liczniku 130 km/h ok. 2,1 tys obrotów, próbuję przyśpieszyć i wskazówka przyśpieszania ani drgnie...
Również jak mam na autostradzie zadaną tempomatem prędkość powiedzmy 140 km/h – to przy lekkim wzniesieniu spada do 135, potem znów rośnie do 140... wydaje się, że jakby brakowało mocy.
Rozwiązaniem tego problemu, które wyczaiłem jest redukcja biegu do 5-tki, wtedy moge docisnąć powiedzmy tylko do 3 tys. obrotów, lub 4-ki – do 3,1 tys. obrotów. I tu ciekawostka – czasami przygazowanie na niższym biegu – powiedzmy 4-ce pomaga, tzn, znów mogę się rozpędzać na 6-ce do 180-190 km/h
Turbina sprawdzana, otwiera się, układ doładowania szczelny (też sprawdzany) czy to jest tak, że turbo może się zawieszać w jednym położeniu? Tak pytam, bo objaw narasta kiedy długo jadę na tempomacie z taką samą prędkością.
Poza tym wszystko z autkiem ok – spalanie, kultura pracy silnika – tylko czasem na autobahnie wbijam na lewy pas, chce go szybko zwolnić, naciskam gaz i nic się nie dzieje tzn, nie dam rady przyśpieszyć na 6-m biegu powyżej 130 km/h
Macie please jakieś pomysły co jeszcze można sprawdzić. Filtr paliwa wymieniany co druga wymianę oleju, paliwo tylko na markowych stacjach, żadne tam vervy, tylko czysta ropa...
Pozdrawiam
Krzysztof