3 kontrolki po tankowaniu

Witam problem dotyczy mojej mazdy 6 2.0 diesel kombi sport 2006
Po zatankowaniu na stacji Orlena ekodiesla ( niby tego lepszego) wyjechalem jakies 500m naa autostrade i zapalil mi sie dpf mowie sobie spoko przepale a tu po nagle dpf zaczal migac zapalila sie kontrolka trakcji i silnika ,moc w samochodzie spadla ze predkosc 130-140 to byl cud.
Zjechalem do mechanika podpiol pod komputer byly 2 bledy silnika ( w tym wymiana filtra dpf ) i jeden z eps niestwty nie umial odpalic przepalania przez komputer
W niemczech komputer podpiety ponad godzine na przepalaniu i nie pomoglo ( dla mnie to troche dziwne ze robil przepalanie na tej ropie ktora to spowodowala wydaje mi sie ze trzeba by spuścić zatankowac normalna i wtedy? )
Mowil ze EGR nie ma z tym nic wspolnego na komputerze pokazalo ze filtr dpf do wymiany koszt 700-800e mowi zebby zatankowac caly bak jeździć na 2tys obrotów gdzies z 50km i moze sie udac
Co o tym myslicie ?
Po zatankowaniu na stacji Orlena ekodiesla ( niby tego lepszego) wyjechalem jakies 500m naa autostrade i zapalil mi sie dpf mowie sobie spoko przepale a tu po nagle dpf zaczal migac zapalila sie kontrolka trakcji i silnika ,moc w samochodzie spadla ze predkosc 130-140 to byl cud.
Zjechalem do mechanika podpiol pod komputer byly 2 bledy silnika ( w tym wymiana filtra dpf ) i jeden z eps niestwty nie umial odpalic przepalania przez komputer
W niemczech komputer podpiety ponad godzine na przepalaniu i nie pomoglo ( dla mnie to troche dziwne ze robil przepalanie na tej ropie ktora to spowodowala wydaje mi sie ze trzeba by spuścić zatankowac normalna i wtedy? )
Mowil ze EGR nie ma z tym nic wspolnego na komputerze pokazalo ze filtr dpf do wymiany koszt 700-800e mowi zebby zatankowac caly bak jeździć na 2tys obrotów gdzies z 50km i moze sie udac
Co o tym myslicie ?