Witam
Posiadam M6 z 2007 roku 121km z filtrem dpf. Generalnie nie jezdze zbyt wiele w dlugie trasy wiec mam problem z regularnym wypalaniem tego filtra. Jakis tydzien temu sprawdzilem stan oleju i okazalo sie ze mam go duzo powyzej normy, takze domyslilem sie ze to moze byc wina dpfu . wiec po wymianie oleju zaczela mrugac kontrolka dpf ale zeby tego bylo malo doszly do niej kontrolka check engine oraz samochod w poslizgu. Probowalem wypalic filtr po przez jazde na wysokich obrotach lecz to nic nie dalo . czy jest ktos w stanie mi w jakis sposob pomoc? Czy filter jest do kasacji czy jest szansa na jego wypalenie ? Pozdrawia
potrzebna rada w sprawie DPF
Strona 1 z 1
Teraz to już tylko wypalanie serwisowe lub na kabelek – poczytaj. Generalnie jak tylko masz miasto to przychylam się do opinii poprzednika.
- Od: 1 mar 2015, 22:39
- Posty: 23
- Auto: Mazda 6 Kombi, 2.0, 2006r.
Na kabelek pewnie się nie uda.
Znajdź mechanika z oryginalnym VCMem Rotunda do Mazdy/Forda, powiedz że potrzebujesz wypalić "dynamicznie" (reset pamięci kompa + przejażdżka) i sprawa załatwiona.
Polecam MazVagTech – Sosnowiec (nie wiem jak bardzo daleko masz, ale są świetni).
Byłem też w DiagnosticCar – Siechnice Opolska 5a – też mają potrzebny sprzęt i jak miałem problem to pomogli.
Nie daj się naciągnąć u nikogo na wycinanie. Generalnie filtr jest bezobsługowy jeżeli tylko umiesz dogadać się z samochodem.
Znajdź mechanika z oryginalnym VCMem Rotunda do Mazdy/Forda, powiedz że potrzebujesz wypalić "dynamicznie" (reset pamięci kompa + przejażdżka) i sprawa załatwiona.
Polecam MazVagTech – Sosnowiec (nie wiem jak bardzo daleko masz, ale są świetni).
Byłem też w DiagnosticCar – Siechnice Opolska 5a – też mają potrzebny sprzęt i jak miałem problem to pomogli.
Nie daj się naciągnąć u nikogo na wycinanie. Generalnie filtr jest bezobsługowy jeżeli tylko umiesz dogadać się z samochodem.
- Od: 21 kwi 2012, 13:26
- Posty: 4
- Skąd: Trzebinia
- Auto: model: Mazda 5
rocznik: 2006
silnik: 2.0 CRDi 110KM
Ja miałem to samo i nie pomagały juz wypalania kompem czy jazda.
Nawet wypalanie chemia tez juz nic nie dało.
Samochód w serwisie był 3 razy i zostawiłem tam grube tysiące i nie pomogło nic.
A dodam że ja ogólnie sporo jeżdżę i nigdy z wypalaniem problemu nie było
Dlatego usunąłem
Nawet wypalanie chemia tez juz nic nie dało.
Samochód w serwisie był 3 razy i zostawiłem tam grube tysiące i nie pomogło nic.
A dodam że ja ogólnie sporo jeżdżę i nigdy z wypalaniem problemu nie było
Dlatego usunąłem
Nightfallówna
filtry dpf w Mazdzie to nie jest najmocnejsza rzecz , niestety często się deformują pod wpływem wysokiej temperatury , wstrząsów , wadliwych czujników temperatury których cena jest niebotyczna a najgorsze z tego wszystkiego ,że zamienniki nie chodzą , pozatym nie idzie wykręcić czujników ze starego filtra , się urywają masakra i horror , jak się zepsuje to lepiej go usunąć , w tej kwestii polecam Diagnostic Car z Wrocławia , dla klubowiczów organizują expresową usługę , praktycznie bez kolejki
- Od: 23 mar 2014, 18:08
- Posty: 39
- Auto: Mazda 3 BK
1.6 Diesel 109 Km
2006
ok, może i tak, ale co później z przeglądem i wjazdem do innych krajów?
Poszukałam coś na ten temat i znalazłam takie info https://www.filtry-dpf-fap.pl/aktualnos ... uwanie-dpf może coś uzupełni wiadomości.
Poszukałam coś na ten temat i znalazłam takie info https://www.filtry-dpf-fap.pl/aktualnos ... uwanie-dpf może coś uzupełni wiadomości.
Ostatnio edytowano 7 lut 2019, 15:35 przez Grandzia, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 24 sty 2019, 15:22
- Posty: 15
- Auto: 323f
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6