napinacz wielorowkowy paska klinowego

Postprzez rui81 » 3 lip 2015, 16:13

Witam,jestem uzytkownikiem Mazdy6 combi z 2004 roku z silnikiem diesla o mocy 136 koni.Do dzis a uzytkuje moja mazde juz trzy lata wszystko bylo super.Dzis niestety rozlecial sie w mojej mazdzie napinacz paska wielorowkowego i mam problem poniewaz mechanik stwierdzil ze trzeba nowy a koszt orginalnej czesc ok 800zl,podal tez zamiennik w cenie 360zl i stad moje pytanie czy warto kupic ten zamiennik czy lepiej nie ryzykowc i brac orginal???? dziekuje i prosze o szybko odpowiedz
rui81
 

Postprzez mario-k » 5 lip 2015, 18:06

Z mojej strony to zwröc uwage co to za zamiennik jakiej firmy bo to röznie bywa.Jak kupowalem pasek zamiennik to byl on o ciut krötszy od orginalu.A mozna naprawic ten napinacz i kase zaoszczedzisz :D .POZDRAWIAM :)
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 19:31
Posty: 370 (2/11)

Postprzez siwek » 28 sie 2015, 10:38

Witam,

Ja wymieniłem pasek przy okazji wymiany koła alternatora. Wymieniłem na zamiennik lecz nie zmierzyłem jego długości a wydaje mi się że z przyczyny tego paska zwiększyło się spalanie (o około 1l) a dodatkowo przy obrotach poniżej 2tyś jest jakiś "przymulasty".

Czy to może być wina tego że pasek za krótki? Bo raczej same to koło alternatora by tak nie "męczyło" silnika. Mam poprzedni pasek który wygląda bardzo dobrze i nawet mechanik to powiedział, ale przy okazji chciałem "polepszyć" i najprawdopodobniej sobie pogorszyłem.
Co w takim przypadku zrobić? Wymienić pasek na stary?

Dzięki z pomoc.
Początkujący
 
Od: 4 paź 2013, 16:41
Posty: 6
Auto: Mazda 6 2.0 CD 2004r.

Postprzez kmiskiewicz » 9 wrz 2015, 07:36

Ja wymieniałem napinacz na nieoryginalny SNR do tego pasek wielorowkowy Gates'a ciut krótszy i wszystko jest ok
Początkujący
 
Od: 15 cze 2014, 13:12
Posty: 18 (1/0)
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 136KM 2005r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6