Wyciek oleju przez otwór pomiędzy napinaczem a kołem paska wielorowkowego

Witam, może ktoś z Was pomoże mi – walczę z zakupioną mazdą. Po zakupie z uwagi na zabryzganie silnika olejem mechanik ustalił, że olej leci poprzez uszczelniacze wtrysków. Wymieniono te uszczelniacze i rozrząd. Odebrałem auto, przejechałem ok. 1000km i coś zaczęło się dziać z paskiem klinowym wielorowkowym. Ponieważ w trasie coś zaczęło pukać pod maską, w nocy w deszczu zobaczyłem, że ten pasek jest uszkodzony. Myślałem, że coś wpadło i go zadarło (puścił też jeden sznurek). Na drugi dzień auto poszło do mechanika. Pasek wymieniony ale nie wiadomo co spowodowało jego uszkodzenie – nie był wcześniej w złym stanie. Niestety, przy okazji okazało się, że silnik znów ulany olejem. Oględziny wskazują, że olej leci takim otworkiem pomiędzy napinaczem paska wielorowkowego a kołem paska – co to za otwór? Co może oznaczać wyciek w tym miejscu? Po 1000 km okazało się, że w silniku nie ma oleju!!! Na zdjęciu pokazuję ten otworek.


Olej dolany ale za chwilę znów go nie będzie. Czego ma szukać mechanik? Co to za otwór? Co oznacza wyciek w tym miejscu? Na wolnych obrotach nie leci, jak zwiększę i puszczam potem gaz to leci mocno z tego otworu.
Przy okazji, bo niemało już mnie Madzia pociągnęła, mechanik zalał ją Total Quartz INEO ECS 5W30. Oczywiście olej wyciekł, może to i dobrze z tego co teraz się zorientowałem, mam DPF-a więc raczej powinno coś innego zostać wlane. Co teraz, o ile uda się usunąć usterkę, wlać do mazdy?


Olej dolany ale za chwilę znów go nie będzie. Czego ma szukać mechanik? Co to za otwór? Co oznacza wyciek w tym miejscu? Na wolnych obrotach nie leci, jak zwiększę i puszczam potem gaz to leci mocno z tego otworu.
Przy okazji, bo niemało już mnie Madzia pociągnęła, mechanik zalał ją Total Quartz INEO ECS 5W30. Oczywiście olej wyciekł, może to i dobrze z tego co teraz się zorientowałem, mam DPF-a więc raczej powinno coś innego zostać wlane. Co teraz, o ile uda się usunąć usterkę, wlać do mazdy?