Zawór EGR, powracający bład 401 EGR

Witam,
Zapaliła mi się kontrolka check engine i kontroli trakcji – błąd 401 EGR.
Zrobiłem czyszczenie zaworu EGR.
Problem znikł. Przejechałem tak 2 tys. km.
Po czym wywaliło ten sam błąd.
Co robić?
Znów czyścić? Wymienić na używkę? Regenerować – tylko trochę droga sprawa.
Myślę, żeby go wyczyścić i zaślepić. Zestaw do zaślepienia już mam
Czyszczenie benzyna ekstrakcyjna plus jakiś środek czyszczący do EGR.
Co radzicie?
Czytałem też, że warto zrobić w zaślepce 3 otowry o średnicy 6 mm, żeby błąd check engine nie wyskakiwał. Bo ponoć po zaślepieniu może wyskoczyć.
A te otowy zmniejszą ilośc spalin w stosunku do całkowicie otartego zaworu egr.
Co o tym myślicie?
Wolałbym go nie wymieniać ani regenerwoać, bo to są koszty.
Zapaliła mi się kontrolka check engine i kontroli trakcji – błąd 401 EGR.
Zrobiłem czyszczenie zaworu EGR.
Problem znikł. Przejechałem tak 2 tys. km.
Po czym wywaliło ten sam błąd.
Co robić?
Znów czyścić? Wymienić na używkę? Regenerować – tylko trochę droga sprawa.
Myślę, żeby go wyczyścić i zaślepić. Zestaw do zaślepienia już mam
Czyszczenie benzyna ekstrakcyjna plus jakiś środek czyszczący do EGR.
Co radzicie?
Czytałem też, że warto zrobić w zaślepce 3 otowry o średnicy 6 mm, żeby błąd check engine nie wyskakiwał. Bo ponoć po zaślepieniu może wyskoczyć.
A te otowy zmniejszą ilośc spalin w stosunku do całkowicie otartego zaworu egr.
Co o tym myślicie?
Wolałbym go nie wymieniać ani regenerwoać, bo to są koszty.