Witam,
przy okazji wymiany rozrządu postanowiłem skontrolować podkładki pod wtryskami. Dwie okazały się wypalone. Wymiana zlecona mechanikowi, który pracuje w serwisie mazdy. Po wymianie podkładek i regulacji zaworów auto wyraźnie straciło na mocy oraz podczas przyspieszania wali niewyobrażalne ilości czarnego dymu. Wcześniej auto chodziło jak szatan i wciskało w fotel, jedynym mankamentem było branie oleju (przez wyklepane podkładki).
Słychać również bardzo głośne bulgotanie z obudowy filtra (wczesniej tego nie było), po zdjęciu obudowy filtra to już prawdziwy ursus.
Moje pytanie brzmi: czy można do tego stopnia [tiiit] regulację zaworów aby pojawił się taki objaw oraz czy to bulgotanie z filtra powinno być aż tak głośne? Chciałbym to wiedzieć zanim zacznę się awanturować z mechanikiem...
Pozdrawiam
Brak mocy i kopcenie po wymianie podkładek pod wtryskami oraz regulacji zaworów
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6