Brak mocy i kopcenie po wymianie podkładek pod wtryskami oraz regulacji zaworów

Postprzez aware » 14 maja 2015, 20:15

Witam,
przy okazji wymiany rozrządu postanowiłem skontrolować podkładki pod wtryskami. Dwie okazały się wypalone. Wymiana zlecona mechanikowi, który pracuje w serwisie mazdy. Po wymianie podkładek i regulacji zaworów auto wyraźnie straciło na mocy oraz podczas przyspieszania wali niewyobrażalne ilości czarnego dymu. Wcześniej auto chodziło jak szatan i wciskało w fotel, jedynym mankamentem było branie oleju (przez wyklepane podkładki).
Słychać również bardzo głośne bulgotanie z obudowy filtra (wczesniej tego nie było), po zdjęciu obudowy filtra to już prawdziwy ursus.
Moje pytanie brzmi: czy można do tego stopnia [tiiit] regulację zaworów aby pojawił się taki objaw oraz czy to bulgotanie z filtra powinno być aż tak głośne? Chciałbym to wiedzieć zanim zacznę się awanturować z mechanikiem...

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 13 maja 2004, 10:54
Posty: 7
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 6 GG, MZR-CD 136KM, 2002

Postprzez tadziol » 16 maja 2015, 08:48

owszem,można.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6