falujące obroty
1, 2
witam chciałbym odświerzyc temat czy może ktoś będzie wiedział dlaczego teraz przy zimowych porach po odpaleniu silnik "obroty" faluja przez parę sekund potem słysze lekki postuk. Lecz bardziej mi zalezy na rozwiazaniu problemu z falującymi obrotami z góry dzięki pozdrawiam
- Od: 21 lip 2014, 06:42
- Posty: 27
- Auto: mazda 6 2007 exclusive
2.0 121km
adicho1 napisał(a):....dlaczego teraz przy zimowych porach po odpaleniu silnik "obroty" faluja przez parę sekund potem słysze lekki postuk. ...
niestety nie wiem dlaczego "obroty" falują (sam też mam od czasu taki objaw) ale wie chyba co stuka..
to webasto przy dopalaniu ma taki cykl pracy
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
gosc czekal od stycznia na jakiekolwiek info, i z tego co widac to ja uderzylem w stol i ..
ale chyba warto bylo
pozdr.
E
ale chyba warto bylo
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
stare to okreslenie relatywne..
ktos ma/mial problem i nikt palcy nie ruszyl noi mu nie pomogl
a taki sens ma to forum i nie tylko to
to jest moje zdanie i nikt nie musi sie nim sugerowac!
od karcenia jest moderator.
juz kiedys otzrymalem zloty szpadel
ja z powodu wolnych mocy czasowych odswiezam temat i dopisuje co moge.
kto nie chce, nie musi czytac..
zawsze pozostaja alternatywnie scianki miejskich toalet
pozdr. E.
ktos ma/mial problem i nikt palcy nie ruszyl noi mu nie pomogl
a taki sens ma to forum i nie tylko to
to jest moje zdanie i nikt nie musi sie nim sugerowac!
od karcenia jest moderator.
juz kiedys otzrymalem zloty szpadel

ja z powodu wolnych mocy czasowych odswiezam temat i dopisuje co moge.
kto nie chce, nie musi czytac..
zawsze pozostaja alternatywnie scianki miejskich toalet

pozdr. E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
koncze pobyt dzisiaj na forum,bo jak tak dalej pojdzie to w duecie z Tadziole do 10tys dzis jeszcze dojade,
spadam ide na erotyke
popatrzec
E
spadam ide na erotyke

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Panowie dołączę się do tematu. Mam ten sam problem. po odpaleniu bez dodawania gazu falowanie 750-1100rpm 5 minut potrzymam na 1000rpm i później przez cały dzień spokój dopóki całkiem nie ostygnie. Jak tyko wskazówka od temperatury jest na zakresie nawet malutko to jest ok a rano przy 3 czy 5 stopniach lipa. Możliwe że układ chłodzenia zapowietrzony była wymiana rozrządu więc jest to możliwe z tego co wyczytałem na tym forum inna opcja to akumulator no i później są już poważniejsze zawór scv wtryski itp.
- Od: 20 maja 2014, 18:55
- Posty: 49
- Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF
Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163
Tak mam DPF poniewaz to niemcy kiedy wszedl przepis zwracali dosc sporo za jego zalozenie zeby uzyskac zielona naklejke. No trudno mi bedzie tutaj kupic te polskie specyfiki. Wydaje mi sie ze obroty skacza wraz ze zmienionym dzwiekiem vacum ale teraz czy vacum nie zmienia swojej pracy z powodu falujacych obrotow:) Akumulator zmierze jutro na zimnym motorze rano robila mi sie troche dyskoteka z oswietlenia w kabinie ale pali z kopa bez problemow byle nie spadla temperatura do konca co objawia sie tym samym co rano dzis bylo znosniej bo temperatura byla +9 jesli dobrze pamietam akumulator przy rozruchu nie moze spasc nizej niz 9V inaczej do wymiany jest. Czy sie mylę?
- Od: 20 maja 2014, 18:55
- Posty: 49
- Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF
Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163
Jeśli podczas rozruchu wskazówki na desce zaczynają dzikie harce zamiast leżeć spokojnie to akumulator jest do wymiany. Kiedy silnik odpali, praktycznie cały prąd w aucie pochodzi z alternatora. Jeśli napięcie będzie niestabilne mamy problem z alternatorem albo z jego rolką.
Liqui Moly to Niemcy.
Liqui Moly to Niemcy.
spinach76 napisał(a):Panowie dołączę się do tematu. Mam ten sam problem. po odpaleniu bez dodawania gazu falowanie 750-1100rpm 5 minut potrzymam na 1000rpm i później przez cały dzień spokój dopóki całkiem nie ostygnie
Zawór scv sobie wymień i problem zniknie.
Wiec logiczne jest ze gdy odpale zimne auto zdejme minus i bedzie dalej szalenstwo wyklucze problem z aku. Później zdejmujac pasek z alternatora wyklucze problem z alternatorem jesli dalej faluja. No wiem z tego forum ze SCV moze byc szkodnikiem tyle tylko ze trzeba do tego podejsc logicznie?
- Od: 20 maja 2014, 18:55
- Posty: 49
- Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF
Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163
Ok tadziol to oblece miernikiem jutro i popatrze tez na napiecie podczas pracy co sie dzieje. Jesli chodzi o zawor znalazlem taki ale byly wadliwe serie jesli wiecie ktore to poprosilbym o pomoc rowniez w numerze katalogowym http://m.ebay.de/itm/Denso-Saughubsteuerventil-SCV-294009-0120-Common-Rail-Mazda-Nissan-Opel-Isuzu-/272061388550?nav=SEARCH ale czy do mojej musze zadzwonic do goscia i spytac. W opisie jest zawarta taka informacja 294000-0040 (Denso) = RF5C13800 (Mazda)
- Od: 20 maja 2014, 18:55
- Posty: 49
- Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF
Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6