Strona 1 z 1

nagły spadek poziomu oleju

PostNapisane: 22 gru 2014, 10:40
przez tomaszmiskiewicz
Witam, mam prośbę, czy ktoś wie co jest powodem nagłego spadku poziomu oleju? W garażu sucho na posadzce, silnik raczej suchy, plyn chłodniczy w normie, sprawdzałem dwa tysiące kilometrow temu czyli ok dwa miesiące temu (mam 160.000) i było na polowie podziałki dolnej bagneta, wczoraj jechałem i mignela mi kontrolka oleju, zatrzymałem się a bagnet suchy...pomocy.
p.s. dolałem pol litra – dalej suchy, dolałem litr – czubek zamoczony.
proszę o pomoc co robic

Re: Mazga 6 2.0 diesel JMZGY19R DPF – nagły spadek poziomu oleju

PostNapisane: 22 gru 2014, 10:50
przez tadziol
Najbardziej prawdopodobne:
turbina kaputt,albo podkładki wtrysków nieszczelne.

Re: Mazga 6 2.0 diesel JMZGY19R DPF – nagły spadek poziomu oleju

PostNapisane: 22 gru 2014, 17:47
przez jeziorek
Ja mialem spadek przy podkladkach nieszczelnych, ale na bagnecie bylo jeszcze widac. Staram sie co jakis czas sprawdzac olej. Odkrec korek wlewu oleju na rpzgrzanym silniku. Jak dymi to podkladki- to typowa przypadlosc. U mnie na jednym wtrysku zaczelo przepuszczac przy okolo 110 tys.

Wysłane z mojego RAINBOW przy użyciu Tapatalka

Re: nagły spadek poziomu oleju

PostNapisane: 23 gru 2014, 08:34
przez tomaszmiskiewicz
dzięki z za odpowiedz, tak lekko dymi po odkręceniu korka, a co do turbiny to jak to sprawdzić? ktoś się orientuje jaki orientacyjno koszt naprawy? i jakie podzespoly stosować? jakiej firmy?

Re: nagły spadek poziomu oleju

PostNapisane: 24 gru 2014, 14:13
przez jeziorek
Wiec pewnie to nieszczelne podkladki. Zrob najpierw je. Warto odkrecic miske olejowa i skontrolowqc smoka olejowego.

Re: nagły spadek poziomu oleju

PostNapisane: 28 gru 2014, 12:10
przez Pioteq25
Miska i podkładki to podstawa – powinno być to opisane na pierwszej stronie instrukcji obsługi <lol>