Witam, mam prośbę, czy ktoś wie co jest powodem nagłego spadku poziomu oleju? W garażu sucho na posadzce, silnik raczej suchy, plyn chłodniczy w normie, sprawdzałem dwa tysiące kilometrow temu czyli ok dwa miesiące temu (mam 160.000) i było na polowie podziałki dolnej bagneta, wczoraj jechałem i mignela mi kontrolka oleju, zatrzymałem się a bagnet suchy...pomocy.
p.s. dolałem pol litra – dalej suchy, dolałem litr – czubek zamoczony.
proszę o pomoc co robic
nagły spadek poziomu oleju
Strona 1 z 1
Ja mialem spadek przy podkladkach nieszczelnych, ale na bagnecie bylo jeszcze widac. Staram sie co jakis czas sprawdzac olej. Odkrec korek wlewu oleju na rpzgrzanym silniku. Jak dymi to podkladki- to typowa przypadlosc. U mnie na jednym wtrysku zaczelo przepuszczac przy okolo 110 tys.
Wysłane z mojego RAINBOW przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego RAINBOW przy użyciu Tapatalka
dzięki z za odpowiedz, tak lekko dymi po odkręceniu korka, a co do turbiny to jak to sprawdzić? ktoś się orientuje jaki orientacyjno koszt naprawy? i jakie podzespoly stosować? jakiej firmy?
-
tomaszmiskiewicz
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6