Witam.
Od około miesiąca posiadam Mazdę 6 2006 Kombi (Wagon) z najmocniejszym silnikiem 105kW – 143KM.
Po usunięciu DPFa pojawiły się dwa problemy – które wcześniej nie występowały, a nie jestem przekonany, iż nawet w
jakikolwiek sposób są one powiązane z wycinaniem DPFu.
– falowanie obrotów (wręcz czasami krztuszenie się) na biegu jałowym – zrobiła mi już tak kilka razy puszczając chmurę
białego dymu z tyłu. Problem jest losowy, a od przedwczoraj zauważyłem, iż wciśnięcie sprzęgła na zatrzymaniu powoduje
wyrównanie obrotów. Wydaje mi się też, że jakoś dziwnie syczy zaworek SCV – może on ma za małe ciśnienie na wolnych obrotach – niestety mój mechanik podłączał pod kompa i nie zwrócił na to uwagi
– zapach spalin w samochodzie – najbardziej odczuwalny na postoju, myślałem że to po rozcinaniu dpfa, ale pod spodem jest ok, takżę albo scv, albo te nieszczescne uszczelniacze pod pompowtryskami? Ale jak to sprawdzić, przy otwartej masce nie wywącham, na przeglądach będą mieli takie detektory spalin jak do gazu?!
Falujące oborty przy wysprzęgleniu
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6