Falujące oborty przy wysprzęgleniu

Postprzez crxm6 » 20 paź 2014, 13:12

Witam.
Od około miesiąca posiadam Mazdę 6 2006 Kombi (Wagon) z najmocniejszym silnikiem 105kW – 143KM.
Po usunięciu DPFa pojawiły się dwa problemy – które wcześniej nie występowały, a nie jestem przekonany, iż nawet w

jakikolwiek sposób są one powiązane z wycinaniem DPFu.

– falowanie obrotów (wręcz czasami krztuszenie się) na biegu jałowym – zrobiła mi już tak kilka razy puszczając chmurę

białego dymu z tyłu. Problem jest losowy, a od przedwczoraj zauważyłem, iż wciśnięcie sprzęgła na zatrzymaniu powoduje

wyrównanie obrotów. Wydaje mi się też, że jakoś dziwnie syczy zaworek SCV – może on ma za małe ciśnienie na wolnych obrotach – niestety mój mechanik podłączał pod kompa i nie zwrócił na to uwagi

– zapach spalin w samochodzie – najbardziej odczuwalny na postoju, myślałem że to po rozcinaniu dpfa, ale pod spodem jest ok, takżę albo scv, albo te nieszczescne uszczelniacze pod pompowtryskami? Ale jak to sprawdzić, przy otwartej masce nie wywącham, na przeglądach będą mieli takie detektory spalin jak do gazu?!
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2014, 11:19
Posty: 8 (1/0)
Auto: Black Mazda 6 2006 2.0 Diesel 143KM Kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6