Koło dwumasowe w CiTD od DiTD jakie różnice?

Witam serdecznie,
Czym się różnią koła dwumasowe między tymi silnikami? Zakupiłem, używane koło dwumasowe i pierwsze co zauważyłem to takie dwie mało istotne różnice:
miałem założone koło o symbolu: rf29-16610
a kupiłem koło z symbolem: rf29-16610-a
Niby nic, niby mała różnica ale... Moje koło sprężynuje w prawą stronę a te co kupiłem sprężynuje w lewą stronę. I jestem w kropce. Bo wyglądają identycznie tylko te co kupiłem jest prawie nie zużyte (nie wytarte nity i brak luzu). Co najlepsze, na tym "szrocie" twierdzą, że zostało zdemontowane z silnika z układem ComonRail.
Oba koła wyprodukowane przez LUK'a. Proszę o pomoc z waszej strony bo nie wiem czy zakładać. Podejrzewam, że jest to dwumas od silnika DiTD. Czyżby DiTD kręci się w druga stronę?
Czym się różnią koła dwumasowe między tymi silnikami? Zakupiłem, używane koło dwumasowe i pierwsze co zauważyłem to takie dwie mało istotne różnice:
miałem założone koło o symbolu: rf29-16610
a kupiłem koło z symbolem: rf29-16610-a
Niby nic, niby mała różnica ale... Moje koło sprężynuje w prawą stronę a te co kupiłem sprężynuje w lewą stronę. I jestem w kropce. Bo wyglądają identycznie tylko te co kupiłem jest prawie nie zużyte (nie wytarte nity i brak luzu). Co najlepsze, na tym "szrocie" twierdzą, że zostało zdemontowane z silnika z układem ComonRail.
Oba koła wyprodukowane przez LUK'a. Proszę o pomoc z waszej strony bo nie wiem czy zakładać. Podejrzewam, że jest to dwumas od silnika DiTD. Czyżby DiTD kręci się w druga stronę?