Problem turbo wtryski i komin z korka oleju.

Witam, W mojej Mazdzie 6 2.0 Mzd-Cd mam kilka problemów.
Wypada zapłon na 4 cylindrze, zauważyłem że mam turbo do regeneracji bo pije bardzo dużo oleju (cały układ jest zaolejony łącznie z kolektorem dolotowym intercoolerem i przepustnicą) czy możliwe że to przez olej który dostaje się do 4 cylindra bo to on jest pierwszy od strony turbo?
Drugi Problem to dymienie, Kopci nawet na jałowych obrotach czy to też może być powiązane z turbo? Dym jest czarny i przy ruszaniu madzia aż zostawia ślad z sadzy na asfalcie.. Komplet wtrysków wymieniony w tym 2 nowe i dwie używki w dobrym stanie po testach.
Trzeci problem to kopcenie z korka wlewu oleju, dosłownie jak z komina. Podkładki wymienione już drugi raz tym razem w ASO Mazda Szczecin, Jakie mogą być inne przyczyny dymienia oprócz podkładek pod wtryskami?
W ASO powiedzieli mi że silnik kaput, jestem załamany nie wiem co robić..
Wypada zapłon na 4 cylindrze, zauważyłem że mam turbo do regeneracji bo pije bardzo dużo oleju (cały układ jest zaolejony łącznie z kolektorem dolotowym intercoolerem i przepustnicą) czy możliwe że to przez olej który dostaje się do 4 cylindra bo to on jest pierwszy od strony turbo?
Drugi Problem to dymienie, Kopci nawet na jałowych obrotach czy to też może być powiązane z turbo? Dym jest czarny i przy ruszaniu madzia aż zostawia ślad z sadzy na asfalcie.. Komplet wtrysków wymieniony w tym 2 nowe i dwie używki w dobrym stanie po testach.
Trzeci problem to kopcenie z korka wlewu oleju, dosłownie jak z komina. Podkładki wymienione już drugi raz tym razem w ASO Mazda Szczecin, Jakie mogą być inne przyczyny dymienia oprócz podkładek pod wtryskami?
W ASO powiedzieli mi że silnik kaput, jestem załamany nie wiem co robić..