Prawidłowa wartość podciśnienia EGR i Turbo
Strona 1 z 1
Witam, mam pytanie czy ktoś sprawdzał jaka powinna być wartość podciśnienia na EGR i na gruszkę sterowania kierownicą turbo. Ja zakupiłem wakuometr i po pomiarach okazało się że na EGR jest -0,85bar a na trubo jakieś -0,42 (o połowę mniejsze). Przed elektrozaworem sterującym gruszką turbo jest -0,85bar i zastanawiam się czy ten elektrozawór ma redukować ciśnienie czy jest uszkodzony Zabrałem się do tych pomiarów ponieważ przy dłuższej jeździe (3-5km) przy stałych obrotach 1800-2000 pojawiają się błędy P0401-C i P0401-FF (świecą się kontrolki kontroli trakcji i check engine). Dodatkowo na zimnym silniku ma "dusiołki" przez 5 sekund ale ta sprawa była poruszona na innym wątku i nadal pozostaje nierozwiązana.
- Od: 13 maja 2012, 21:55
- Posty: 12
- Skąd: Miechów
- Auto: Mazda 6 Kombi
2.0 121kM 2004r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6