Wymiana koła dwumasowego na jednomasowe

Postprzez Bartu » 20 wrz 2015, 11:49

Z regeneracją to jest loteria. U mnie po zakupie, miałem kwit na regenerację i koło walnęło po 20 tys km.
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2013, 16:20
Posty: 30
Auto: Mazda 6 GY

Postprzez użytkownik_mazda_6 » 21 wrz 2015, 18:52

Odpowiadam na kilka pytań:

Wewnątrz samochodu nie są odczuwalne żadne drgania, biegi wchodzą lekko i bez zgrzytów, na biegu jałowym silniczek chodzi cicho i równo.

Nr zastosowanych części:
łożysko wyciskowe: 500 0497 60
tarcza sprzęgłowa: 37-06035V
simmering wału: nr części 19034128B wymiar: 90x110X9/10,3

używane koło zamachowe+docisk mazda 626 2.0 DITD RF2A 100KM 2000r (tak było opisane przez sprzedającego).

Jeśli chodzi o patent dla handlarzy- nie obawiałbym się tego, dla nich to za dużo roboty, wymiany nie da się wykonać przy pomocy farby w sprayu, włókna szklanego i szpachli.
Początkujący
 
Od: 10 sie 2015, 17:38
Posty: 5 (0/2)
Auto: mazda 6, kombi, 2,0 diesel 136 KM, GY

Postprzez damianmatrix1986 » 2 paź 2015, 17:05

Witam panowie znalazłem coś takiego do mazdy 6 Sztywne sprzęgło/koło zamachowe Mazda 6 2.0 Diesel oto ich strona http://www.sprzeglo.com.pl/produkt/Zest ... 1-id32673/ cena netto 1617 zł za komplet będę do nich dzwonic bo mają niby 2 komplety dostępne
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 19:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez Robert36 » 13 paź 2015, 10:21

Witam mam Mazdę 6 kombi 2.0 TD 136 km 2003r. Regenerowałem sprzęgło dwumasowe, ale odczuwam drgania na pedale sprzęgła(gdy wcisne je ok. 1-2 cm to nie drga, głównie na postoju da się to odczuć). Siedząc za kierownicą słychać pukanie. poproszę o doradzenie co dalej z tym robić i co to może być ?
Robert36
 

Postprzez []gk[] » 8 gru 2015, 18:55

damianmatrix1986 dzwoniłeś? Może kupiłeś i zainstalowałeś? Jak wrażenia?
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2009, 17:16
Posty: 50
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 6, GY 2004r. 2.0D 136KM

Postprzez arekpol84 » 9 gru 2015, 17:27

Zestaw wart swojej ceny.
Początkujący
 
Od: 1 maja 2011, 17:43
Posty: 21
Skąd: kamyk
Auto: Mazda 6 2,0 citd 136 km 2004

Postprzez damianmatrix1986 » 5 sty 2016, 12:08

Nie dzwoniłem odłożyłem ta sprawę z powodów finansowych na póżniej ale szukając po sklepach motoryzacyjnych napotkałem się na komplet koło zamachowe luk za 2000 zł ,czy warto trudno powiedziec . Sam nie wiem co zrobic ? bo mnie czeka wymiana kupic dwumase za 2800 zł komplet luka czy regenerowac w avanti W moim aucie poprzedni właściciel regenerował dwumase w avanti wszyscy chwałą i mam już zrobione 80 tys km na niej odczuwalne jest drgania na karoseri na postoju lub przy przyspieszaniu przy 2 tys i draganie przy ruszanie na 1 biegu , a tak żadnych innych oznak niema ,trzeba się dobrze zastanowic
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 19:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez []gk[] » 5 sty 2016, 12:46

Ja zainstalowałem to Valeo. Mechanicy nie mieli żadnych problemów z montażem. Powiem tak. Gdyby to było nowsze auto to bym się nie zastanawiał i instalował dwumasę ale żadną regenerowaną – nową. Teraz gdy mam auto o wartości niewiele większej niż nowy zestaw z dwumasą, to się wogóle nie kalkuluje.

Na valeo przy spokojnej jeździe jest świetnie. Na wolnych obrotach nigdy, powtarzam nigdy nie miałem tak spokojnej pracy silnika (auto mam 7 lat), nawet teraz zimą. Poprosiłem wcześniej mechaników aby dobrze sprawdzili poduszki Nie sądziłem że luźna dwumasa ma taki ogromny wpływ na wibracje. Na biegach 1 i 2 auto pracuje świetnie. Sprzęgło działa idealnie – bez szarpania, lekko i miło. W zasadzie przełączanie wszystkich biegów odbywa się bezproblemowo.

W tej beczce miodu jednak jest łyżka dziegciu. Od 3 biegu w górę przy mocniejszym przyspieszaniu pojawiają się wibracje im wyższy bieg i silniej wcisnę gaz tym większe. Na 5 biegu i pedał do podłogi robi się nieprzyjemnie. Poczekam czy może coś się jeszcze ułoży ewentualnie znajdę, co wpada w rezonans, zestaw testuję 3 dzień, może kiedy zrobi się cieplej, może będzie inaczej. Dam znać za miesiąc.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2009, 17:16
Posty: 50
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 6, GY 2004r. 2.0D 136KM

Postprzez damianmatrix1986 » 8 sty 2016, 18:29

W moim dwumasa jest firmy sachs regenerowana w avanti 80 tys
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2010, 19:12
Posty: 95 (2/0)
Skąd: Markowice ok Środy Wlkp
Auto: Była Mazda 6 2.0 136 km 2004 r Jest BMW e39 523i 170 km

Postprzez Mariusz Mazda 6 » 24 sty 2016, 02:52

Witam.

Pozwolcie że się podepne pod temat.Mam mazde 6 2002 rok 136KM RF5C i przyszło mi wymienić dwumase. Chcę założyć nowy zestaw Valeo (zamiennik dwumasy)cały komplet.

Moje pytanie brzmi jak to będzie współ grało z elementami napędowymi (pół osie, przeguby, skrzynia biegów). Dziękuję z góry za odp.
Załączniki
Screenshot_2016-01-23-11-09-15.png
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 00:40
Posty: 5
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel RF5C

Postprzez Mariusz Mazda 6 » 7 lut 2016, 09:42

Witam.
Potrzebuje waszej pomocy..Ost walczyłem z tym sprzęgłem Valeo wymieniłem je było wszystko w porządku ale przez tylko 100 km niestety.

Problem polega na ruszaniu gdy ruszam na 1 szarpie autem przez 1 sze 3sec....Trochę się zdenerwowalem bo 2,5 k włożone reg zaworów uszczelnienia silnika robiłem oleje płyny
a tu taki ZONK.

Samochód szykuje dla siebie.

Proszę pomóżcie czy wyjmowac je i na gwarancję oddać?
Początkujący
 
Od: 24 sty 2016, 00:40
Posty: 5
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel RF5C

Postprzez []gk[] » 2 mar 2016, 23:16

Odpisuję po 2 miesiącach. Valeo działa jak wcześniej, wibracje na 4 i 5 biegu zmniejszyły się. Może coś się ułożyło ale nadal do ideału brakuje. Biegi 1,2,3 działają bardzo ładnie, 4 i 5 wyprzedzanie tylko powyżej 2500 RPM inaczej wibracje są nieprzyjemne.
Ja jestem z tego koła zadowolony.
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2009, 17:16
Posty: 50
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 6, GY 2004r. 2.0D 136KM

Postprzez Bartu » 9 mar 2016, 14:22

Chcieliście oszczędności – macie tłuczenie i wibracje...
W ramach eksperymentu trzeba było zastosować patent podany na pierwszej stronie przez użytkownik_mazda_6, a nie wywalić prawie tyle kasy ile kosztuje dwumas...
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2013, 16:20
Posty: 30
Auto: Mazda 6 GY

Postprzez arekpol84 » 9 mar 2016, 18:10

eksperymentem to było wkładanie dmumasy.
Początkujący
 
Od: 1 maja 2011, 17:43
Posty: 21
Skąd: kamyk
Auto: Mazda 6 2,0 citd 136 km 2004

Postprzez smile » 9 mar 2016, 19:21

Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 12:38
Posty: 2653 (69/55)
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Leoo » 17 mar 2016, 21:28

[]gk[] napisał(a):Biegi 1,2,3 działają bardzo ładnie, 4 i 5 wyprzedzanie tylko powyżej 2500 RPM inaczej wibracje są nieprzyjemne.

Czytam, czytam i nie ogarniam...
Nagraj może jakiś filmik, bo nie wyobrażam sobie tego "zjawiska".
Na jakich obrotach rusza samochód?
Jakiej firmy sprzęgło założyłeś i ile miało sprężyn?
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 22:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez Wojtorb » 21 lis 2016, 18:25

Stoję przed wyborem 1M lub 2M – w przypadku gotowego zestawu 1M, po wymianach wasze auta jeszcze jeżdżą czy już przestały?? ;))
Dzięki za pomoc :)
Wojtorb
 

Postprzez SieLata » 22 lis 2016, 16:29

Witam,

Czy ktoś z użytkowników kupił może ten zestaw z tej aukcji ?

http://allegro.pl/kolo-zamachowe-sprzeg ... 36183.html

???
SieLata
 

Postprzez kubsztyk » 22 lis 2016, 18:18

Ciekawe, że pasuje zarówno do RF5C, jak i RF7J. Możliwe to?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 10:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez stryjq » 23 lis 2016, 00:02

Właśnie zamierzam kupić ww. zestaw. Zobaczymy jakie będą wrażenia.

Czy może lepiej pomyśleć o regeneracji 2m?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2014, 07:35
Posty: 44 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3, 2.0 benzyna 2019 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6